مشاوره حقوقی رایگان - الزامات بهره برداری مجتمع های تجاری
سلام
من میخواستم بدونم آیا قانونی وجود داره که مجتمع های تجاری اداری رو مجبور کنه یک سری خدمات و الزاماتی که موقع صدور پروانه باید داشته باشن، مثل سرویس بهداشتی و تهویه و نور و ...، در زمان بهره برداری هم داشته باشن؟
به عنوان یک استفاده کننده (مالک یا مستاجر نیستم) به طور مثال اگر یک مجتمع تجاری بزرگ سرویس بهداشتی فعال نداشته باشه یا نور مناسب نداشته باشه، غیر از انتقال موضوع به مدیر بهره برداری ساختمان، راه پیگیری دیگری وجود داره؟ ( شکایت به اداره اماکن، استناد به مبحث 22 مقررات ملی و شکایت به نظام مهندسی و ... )
ممنون
در مجتمع تجاری اداری چند نفر بدون برگذاری مجمع و رای اکثریت و صرفا با اخذ امضا از حدود 30٪ از مالکان یا مستاجران مدیریت مجتمع را دردست گرفته و طی سه سال اخیر بدون برگذاری حتی یک مجمع و پاسخگویی و مدام...
سلام و خسته نباشید
من داخل یک مجتمع تجاری یک مغازه اجاره کردم ، هیئت مدیره مجتمع تصمیم گرفتن که اگر مغازه دار ها سر ساعتی که تعیین کردن در مجتمع حضور نداشته باشن و مغازه بسته باشه یه مبلغی رو بعنوان ج...
درود بر شما
قصد تشکیل هیات مدیره در مجتمع تجاری داریم حالا افرادی که کاندید هیبت مدیرها میشوند باید دارای چه شرایطی و فاکتور های باشند جهت تایید صلاحیت و آیا مرجعی که این افراد را تایید صلاحیت کن...
سلام
در مجتمع تجاری مغازه ای اجاره کردم که سرقفلی مجتمع نمیباشد. مجتمع جهت هر گونه تغییرات دکور دخالت میکند و اجازه نمیدهد مثلا دکور حتما باید طراحی و به تایید برسد .
حالا یک تابلو کوچک چلنیوم ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.