سلام بنده عضو هیات مدیره یک مجتمع 45 واحدی می باشم. می خواستم جایگاه حقوقی هیات مدیره را بدانم. مثلا اگر ساکنی از مجتمع نسبت به اطلاعیه های هیات مدیره بی توجه و از ارائه بدیهی های خود نظیر شارژ و ... کوتاهی کند، هیات مدیره چگونه می تواند در مراجع قانونی نسبت به اخذ مطالبات خود اقدام کند؟
با سلام قانون تملک آپارتمانها را مطالعه نمایید
12:55:57 1400/10/9
قانون تملک اپارتمان های و ایین نامه اجرایی ان مطالعه شود
13:01:28 1400/10/9
ابتدا اظهار نامه از طریق دفتر خدمات قضایی به وی ارسال اگر اهمیتی نداد،بابت هزینه ها با مدارک از طریق شورای حل اختلاف طرح دعوا می نماید.
14:27:48 1400/10/9
می توانید طبق قانون تملک آپارتمانها اظهار نامه رسمی به ایشان ابلاغ تا ظرف 10 روز نسبت به پرداخت هزینه های شارژ اقدام نماید
17:58:33 1400/10/9
یک اظهارنامه در دفاتر خدمات بدهید و بعد اقدامات لازم را انجام دهید
18:33:44 1400/10/9
سلام مدیر ساختمان با داشتن صورت جلسه هیات مدیره ، میتواند در شورا اقامه دعوا نماید
20:11:32 1400/10/9
قانون تملک آپارتمانها و آیین نامه های اجرایی آن را مطالعه نمایید،صمن اینکه شما می توانید ابتدا اظهارنامه ارسال در صورت عدم اهمیت می توانید برعلیه شخص دادخواست مطالبه هزینه ها رامطرح نمایید
00:55:14 1400/10/10
سلام قانون تملک آپارتمان ها را مطالعه کنید
21:59:29 1400/10/9
بدوا اظهارنامه ارسال نماییددر صورت عدم توجه می توانید طرح دعوی نمایید
04:12:18 1400/10/10
میتواند در مرحله اول محدودیت رفاعی ایجاد کنن مثل قطع کردن برق یا آب غیره
06:42:30 1400/10/10
براساس قانون تملک آپارتمان ها اقدام کنید.
06:49:09 1400/10/10
مدیر ساختمان با داشتن صورت جلسه هیات مدیره ، میتواند در شورا اقامه دعوا نماید
08:11:48 1400/10/10
ابتدا اظهارنامه دهید اگر بی نتیجه بود دادخواست دهید . در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
08:13:33 1400/10/10
سلام با ارسال اظهارنامه و متعاقبا اقدام قانونی می توان نامبرده را از خدمات و اشتراکات عمومی آب برق و گاز و تلفن محروم نمود
11:38:16 1400/10/10
طبق قانون تملک اپارتمانها اگر مستاجری شارژندهدهییت مدیره بدوا اظهارنامه ارسال سپس نسبت به قطع امتیاز ها مجاز ست...
12:05:37 1400/10/10
با سلام باید اول اظهارنامه ارسال شود و سپس از اجرای ثبت اقدام شود
12:17:32 1400/10/10
هیات مدیره مجتمع مسکونی مجتمع مسکونی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.