مشاوره حقوقی رایگان - ارتقاء پست

باسلام احتراما به استحضار میرساند بنده دریک شرکت نیمه دولتی درحال حاضربا سمت کارشناس اداری مشغول به کارمی باشم. و ضمن رضایت مدیر بنده درخواست ارتقاء سمت دادم (شفاهی) و ایشان مشکلی با این موضوع ندارند و در فرم درخواست چه سمتی باید درخواست بدهند، مسئول امور اداری و یا کارشناس مسئول امور اداری. تشکر میکنم اگر راهنمایی بفرمایید. باتشکر

پاسخ ها:


سلام قابل بررسی است

15:16:27   1400/10/4

سوال شما حقوقی نیست از مرجع مربوطه بپرسید

18:07:53   1400/10/4

با سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید

07:02:43   1400/10/5

چارت سازمانی خود مراجعه نمایید

07:32:04   1400/10/5

باسلام از طریق ارگان مربوطه اطمینان حاصل کنید

07:49:44   1400/10/5

درود نیازمند گفتگوی تلفنی و سایر جهات است.

12:14:22   1400/10/5

از ارگان مربوطه پیگیری کنید

13:31:29   1400/10/6

سوال شما حقوقی نیست از مرجع مربوطه بپرسید

18:43:21   1400/10/7
ارتقا پست سازمانی ارتقا پست

سوالات مرتبط

ارتقا پست سازمانی
کارمند رسمی دولت بالای 28 سال سابقه با مدرک کارشناسی ارشد، می تواند ارتقا پست سازمانی بگیرد؟...
ارتقای پست
سلام همسرم به تازگی ارتقای پست گرفته در اداره در صورتی که سال دیگه بازنشسته میشه، و میگه حراست برای تایید این ارتقای پست شناسنامه و کارت ملی من که همسرشم هم میخواد، میخواستم ببینم در ارگان های دولتی ب...
ارتقا پست سازمانی
با سلام من به مدت 20 سال است که بعنوان کارمند امور دفتری در یک شرکت مشغول به کار می باشم و در زمان شروع به کار مدرک لیسانس داشته و با سمت کارمند امور دفتری قرارداد بستن .الان نزدیک به 20 سال است که در...
عدم ارتقا سمت سازمانی
بنده استخدام رسمی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری هستم که به مدت 22 سال و با سمت مراقب آثار تاریخی وارد سازمان شدم و از آن زمان تا اکنون با داشتن مدرک کارشناسی ارشد هنوز تغییری در جایگاه بنده اتفاق ...
ارتقا پست سازمانی
با سلام با 25سال سابقه در بانک تحویل دار هستم ودر این مدت هیچگونه ارتقا نداشتم هیچگونه تخلف یا تذکری در پرونده ندارم ایا این موضوع قابل شکایت وپیگیری است...