سلام در هیات عمومی دیوان عدالت اداری پرونده ای دارم که طی آن از شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دورههای تحصیلات تکمیلی که بخشی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری است شکایت کرده ام. در ابتدا طرف شکایت من وزارت علوم بوده و به یکی از مصوبه هایی که در یکی از جلسات شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شده شکایت کردم. مدت 34 روز به وزارت علوم زمان داده شد که تبادل لوایح انجام داده و تصویر مصوبه مورد شکایت را به دادگاه ارائه نماید. طی این مدت وزارت علوم تصویر مصوبه را ارایه نداده و در اصل نقص پرونده رفع نشده است. پس از پایان مهلت 34 روزه که 27 آبان ماه امسال بود در تاریخ 6 آذر مجدد پرونده ام به حالت تبادل لوایح تغییر یافت و این دفعه به طور خود به خود سنجش و پذیرش دانشجو به عنوان طرف شکایت تعیین شد. در تاریخ 6 آذر ثبت تبادل لایحه صورت گرفته اما وضعیت پرونده به صورت در انتظار ثبت زمان ابلاغ تبادل لوایح است. سوال بنده این است که آیا در این مرحله به شورای سنجش و پذیرش دانشجو نیز 34 روز وقت داده میشود که تصویر مصوبه مورد شکایت را ارائه دهد یا زمان کمتری داده خواهد شد؟ و اینکه به چه دلیل در سامانه دیوان عدالت اداری زمان ابلاغ ثبت نمیشود؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید متشکرم
طبق قانون آیین دادرسی در دیوان عدالت اداری طرف شکایت یک ماه مهلت دارد تا پاسخگوی شکایت شما باشد در غیر اینصورت شعب دیوان بدون در نظر گرفتن دفاعیه طرف شکایت تصمیم نهایی خود را اخذ خواهند نمود
16:32:45 1400/9/14
نیاز به گفت و گو دارد از طریق پنل مشاوره تماس بگیرید
22:10:58 1400/9/14
سلام طبق قانون در دعاوی در صلاحیت
دیوان عدالت ، سازمان دولتی ، فقط یک ماه مهلت خواهد داشت که لایحه خود را ارائه بدهد و پاسخ طرف مقابل را بدهد و این مدت هم تمدید نخواهد شد. و بعد از اتمام مهلت دادگاه رای خود را صادر خواهد کرد
09:44:22 1400/9/15
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.