مشاوره حقوقی رایگان - حق و حقوق

سلام
من از 15 آبان تا24 آبان در یک شرکت بعنوان کمک حسابدار مشغول شدم. حقوق و بیمه را حداقل مبلغ اداره کار تعیین کردند. در 22 آبان بصورت یکطرفه و از جانب شرکت قطع همکاری اعلام شد. در این مدت تایم کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و نیم تا 18 بود و پنجشنبه ها تعطیل. با توجه به اینکه هنوز قراردادی امضا نشده بود و همچنین عدم همکاری از سوی شرکت بود آیا برای این مدت حق و حقوقی به من تعلق میگیرد؟ ( بیمه، دستمزد روزانه و اضافه کار ، عیدی و سنوات )
ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ ها :


مطالبه حقوق کارگر

سوالات مرتبط

مطالبه حق السعی پرداخت نشده 7 سال
سلام من از کارفرما به اداره کار بابت تمام حقوق و مزایا (حق بن. حق اولاد و مسکن) پرداخت نشده 7 سال کار کردم شکایت کردم ولی ترتیب اثر ندادند و گفتند قابل مطالبه نیست و فقط حق سنوات را در نظر گرفتند (چ...
شکایت از کارفرما
با سلام حدود چهارماه در یک شرکت با شماره ثبت در زمینه دستگاه کارتخوان بعنوان نیروی دفتری کار کرده و علاوه بر قول حقوق بالای نه تنها حقوق به بنده نداده بلکه حداقل به ده نیرو دیگر نیز نداده سوالم ای...
حقوقی
من بیش از یک سال بدون هیچ قرارداد یا بیمه و هر مزایای دیگری در یک تولیدی کوچک کار کردم و به علت فشار کاری و کم بودن حقوق و بیشتر از همه ندادن حقوق کارم را رها کردم و کارفرما حقوق اول و سه ماه آخر مرا ...
کمکم کنید (اداره کاری)
سلام من در اداره کار شکایت کردم برای گرفتن حقوق. در جلسه هیئت تشخیص چون کارفرما تسویه حساب اورد رای من رد شد بعد در هیات حل اختلاف اعتراض کردم کارفرما نیامد و گفتن که طبق دادخواست رای صادر میشود ولی ب...
مطالبه حقوق و اضافه کاری
با سلام اینجانب مدت پنج سال است در شرکتی به صورت قرارداد 3 ماه به 3 ماه مشغول بکار هستم. پس از 2 سال اول، پیشنهادی بابت پست مدیریت به اینجانب شد و برای 3 ماه در پست جدید مشغول به کار شدم و عنوان شغلی ...