سلام. بنده یک دست مبلمان و نهار خوری از تهران یک ماه پیش به صورت حضوری سفارش دادم ولی فردای آن روز متوجه شدم که مبل را گران خریده و شرایط و قیمت مبل هم در قرار داد نوشته نشده است .لذا از فروشنده خواستم پول بیعانه را پس بدهد ولی بعد از گذشت یک ماه فروشنده زیر بار نمیرود و پول را پس نمیدهد. اتحادیه هم پاسخگو نیست . چه باید کرد با توجه به این که من شهرستانی هستم و دسترسی به مراجعه حضوری ندارم.ممنون
اظهارنامه رسمی از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی وبیعانه را درخواست نمایید و در نهایت دادخواست مناسب را علیه شخص فروشنده مطرح کنید
12:18:15 1400/9/13
تحت شرایط میتوانید برای ابطال یا فسخ قرارداد اقدام کنید
18:07:53 1400/9/13
تحت شرایط میتوانید برای ابطال یا فسخ قرارداد اقدام کنید
06:39:23 1400/9/14
تحت شرایط میتوانید برای ابطال یا فسخ قرارداد اقدام کنید
21:31:59 1400/9/14
تحت شرایط میتوانید برای ابطال یا فسخ قرارداد اقدام کنید
04:29:12 1400/9/22
پس گرفتن بیعانه خرید مبلمان بیعانه
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.