سلام و عرض ادب. اپارتمان ما 4 مالک دارد و یک مستاجر. سه مالک بعدی هم مستاجرهای واحد خالی را فراری میدهند هم ما را اذیت میکنند. سه سال پیش بر سر مدیریت دعوا میکردند 4 واحد جمع شده و شفاهی قرار گذاشتیم سه ماه یکبار مدیریت بچرخه و چرخشی باشه از واحد 5 شروع شد سه ماه بعد ایشان باید تحویل ما میداد الان سه ماهه شده سه سال و تحویل نداده و در قرار شفاهی نیز پول شارژی که تعیین کردند قرار شد شارژ اسانسور و برق راه پله و اسانسور پرداخت بشه و هرچیزی لازم بود برای اپارتمان با اجازه همه واحدها خریداری بشه . ولی متاسفانه پول را که جمع کردند برقها را پرداخت نکردند و بدون اجازه وسایل غیر ضروری خریدن و سه واحد فقط خودشان استفاده کردند و لامپ طبقه پایین را حباب زدند ولی به طبقه ما رسید دیگه نزدن و بدون مشورت خرجهای غیر ضروری انجام دادن درصورتی که لامپ جلوی واحد ما سوخته بود و ضروری بود لامپ نصب نکردن و دو هفته در تاریکی ماندیم و بعد از سه سال از پولی که جمع کردن 130هزار باقی مانده و ما دیگه شارژ ندادیم تا از پول باقی مانده پول سرویس اسانسور را پرداخت کنند که نکردند و حیاط را که مشاع است را با وسایل شخصی گرفتند و حیاط را خصوصی کردند. و حالا هم بخاطر پول شارژ اسانسور را قفل کردند در حالیکه 130 تومان پول اضافی دستشان است و طبق قرار اجرا نکردند . بنده چگونه باید شکایت کنم .
در ضمن این سه واحد در زمانهای استراحت عمدا در حیاط و راه پله سروصدا میکنند تا ما اذیت بشیم حتی برق و اب حیاط و پارکینگ عمومی است اجازه استفاده برای شستن ماشین بما نمیدهند اما خودشان استفاده میکنند. تا 3 شب استفاده شخصی کرده و سروصدا میکنند چگونه باید با انها برخورد کنم ممنون میشوم
مخصوصا واحد کناری واحد ما فحشهای رکیک میدهد البته اوایل ما جواب نمیدادیم ولی الان بعداز 4سال صبرمان طاق شده مثل خودش جوابش را میدهیم .
ممنون از راهنمایی تون
با سلام
توصیه میکنم مشکلات خودرا از مجاری قانونی پیگیری نمایید وتوهین والفاظ رکیک متقابل راهکار مناسبی نیست واگر حیاط مشاعی راتصرف شده اند ومزاحمتی برای شما ایجاد نموده اند میتوانیید به اتهام تصرف عدوانی وممانعت از حق ومزاحمت از طریق سروصدا وهیاهو. شکایتی مطرح نمایید
09:34:57 1400/6/5
با سلام شما میتوانید در شورا علیه مدیر شکایت نمایید و درخواست ارائه صورت هزینه ها و فاکتورها را نمایید
09:53:37 1400/6/5
با سلام میتوانید در شورا علیه مدیر شکایت نمایید
10:05:39 1400/6/5
با توجه به وسعت سوالات و جواب ها مشاوره تلفنی پیشنهاد میشود
10:07:50 1400/6/5
قطع آسانسور به دلیل عدم پرداخت شارژ ساختمان تصرف مشاعات ساختمان ساختمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.