درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

پرسش و پاسخ حقوقی رایگان


دادراه خدمات مشاوره رایگان (پرسش و پاسخ حقوقی رایگان) خود را با هدف پاسخگویی به نیاز مخاطبان به مشاوره های ساده و فوری ارائه می کند. سیاست دادراه این است که در کمترین زمان ممکن به سوالات کاربران پاسخ دهد. سوالات کاربران در دسترس مشاوران و وکلای عضو دادراه قرار می گیرد و این وکلا و مشاوران می توانند نظر خود را ارائه نمایند. تمام پرسش ها توسط کارکنان متخصص دادراه برچسب گذاری می شوند و به صورت عمومی منتشر می شوند، تا کاربران دیگر نیز بتوانند در کمترین زمان سوالاتی که قبلاً پرسیده شده است را پیدا و مطالعه نمایند. از آن جا که پرسش ها و پاسخ ها به صورت عمومی منتشر می شود، هر گونه مطالب توهین آمیز، یا حاوی نام افراد حقیقی و حقوقی، آدرس، تلفن، ایمیل، وب سایت و لینک و ... حذف یا ویرایش می شود.

برای شروع مشاوره کافی است متن سوال خود را تایپ کرده و بر روی دکمه ارسال کلیک نمایید.


آخرین پرسشها و پاسخها

1405/2/17

خانوادگی

سلام من 23سالمه یک دختر یک ساله دارم من شوهرم 42 سالشه من 4ساله باهاش ازدواج کرد خیلی منو اذیت میکنه و سر هر مسائل کوچیکی منو خیلی بدجور باکمربندو چوب میزنه بعدش ک من میگم میرم ازت جدامیشم میگه برو میری ولی تنهاباید بری بچه رو بهت نمیدم ک ببری برو تا دادگاه مشخص بشه و من اصن حتی یک روزم نمیتونم ازدخترم دوربمونم ب نظرتو چکارکنم من موقع عقد حتی مهریه ننوشتم بمن میگه اصن یه کاری میکنم ک حتی بچم یادش نیاد مادری داشته ب نظرتون من چکارکنم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

تهدید جانی مالی شرفی فحاشی توهین تهمت حیثیتی ضرب و جرح

سلام وقت بخیر . مدتی پیش شخصی به عنوان حامی پسره معلولم وارد زندگیمون شد بعداز یکسال طلب کمکهاشو ازم کردگفت 80 ملیون کمکت کردم باید پرداخت کنی .از قبل شماره خانواده واقوام رو از گوشیم برداشته بود از کارت ملی هم کپی برداری کرده بود گفت اگر پول مرا ندهی تمام شماره تلفن های گوشیتو دارم زنگ میزنم میگم بهشون بهم بدهکاری و از راه فروش تن پسرت جرج زندگیتو پیدا میکنی که همین کارو هم کرد تماس گرفت به تمام شماره تلفن هام ابرو حیثیت مرا بی دلیل از بین برو شکایت کردم رای دادگاه قرار منع تعقیب شد هنوزم داره به افکاره پلیدش اعدامه میده مدادم مزاحم میشه از همه کس همه جا ترد شدیم ... مستاجر و بیمار قلبی هستم پسره معلولم * حقی همه ازما رو برگردندن شمارو به مقدسات قسم کمکمون کنید چکار کنم ؟؟تا این شیاد کلاهبردار به جذای خودش برسه

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

قیومیت

سلام من پدر مادرم طلاق گرفتن و من پیش پدر بزرگم بزرگ شدم پدر بزرم منو قیم کرده و بازنشسته ارتش هست ایا بعد فوت حقوق ایشون من میرسه ؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

درگیری با همسایه

با سلام بنده خونه پدرم بودم دو طبقه است که همه چیزش جداست بجز پارکینگ و راه پله ما داخل پارکینگ بودیم که زن طبقه بالا اومد داد بیداد که داخل پارکینگ چرا شستشو انجام میدیدباهم درگیر شدیم اونم زنگ زد به بچهاش اومد دادمد پسرش شیشه مارو شکستن و منو گرفتن زیر مشت لگد دامادش نظامی مارو به فش کشید گفت شما هیچ غلطی نمی‌تونید بکنید من همجا آشنا دارم شروع کرد به فوش ناموسی من النگوهای شکست و دست هام آسیب دید گردنم زخم شده بدنم کوفته شده من باید چه شکایتی برای اینا تنظیمات کنم؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

سلام بابت تصادف

سلام من باموتور سمت راست پارک کرده بودم یک ماشین که 3متری جلومن بود بادنده عقب ازسمتی که موتور پارک کرده بودم امدعقب و دبه موتورم کدام مقصر هستیم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

مسدود شدن حساب یارانه

من وام ازدواج گرفتم و پرداخت نکردم بعد الان تمام حساب هام رو مسدود کردن بعد یارانه ک واریز میشود آیا میتوانم باوجود مسدود بودن حساب یارانه ام را برداشت کنم یا خیر چطوری میتونم برداشت کنم ؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

احداث انباری در مشاعات ساختمان

با سلام همسایه ما بدون اذن مالکین در محوطه مشاعی پارکینگ ساختمان درب انباری نصب کرده است از طریق سامانه های شهرداری شکایت کردم کارشناس شهرداری ترتیب اثر نداد و به من گفت از طریق شورای حل اختلاف پیگیری کنم گفت از شهرداری پیگیری کنی به ضرر مالکین تموم میشه خواستم بدونم چه دادخواستی باید تنظیم بکنم با تشکر

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

درود احترام بابت فروش پیش خرید

بنده پارسال برج دو واحد پیش خرید کردم ماشینم قسطی بود مالک هم درجریان بود دادم بقیه هم چک دادم به مالک ولی برج سه جنگ شد نتونستم چک و قسط ماشین بدم برج 4 به مالک گفتم ماشین پس بده چک‌های منم بده یدونه از چکهارو بابت ضررزیان بردار ولی قبول نکرد گفتم پس خودت بردار زیز قیمت من بدهکارم بازم قبول نکرد گفت به هرکسی میخوای بفروش منم زیر قیمت دادم خودشم به عنوان شاهد امضا کرد ما 3 فقره چک پاس کردیم که برج ده بازم جنگ شد بقیه چک نتونستم پاس کنم ماشین هم نتونستم بنام بزنم حالا میگم ماشین بده بجاش چک بدم 3 فقره چک هم پاس نشده یک ماه فرست بده بعد عید الان کار بهتره چکهارو پاس کن ولی قبول نمیکنه میگه شما باید بیای فسخ کنی 3 فقره چک هم پاس شده بابت ضرر زیان بر میدارم خودت میدونی با اون طرف که زیر قیمت خریده الان نمیدونم چیکار کنم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

شکواییه ضرب و جرح

همسر بنده بابت ضرب و جرح و توهین و تهدید طرح شکایت کرده حالا پرونده رفته برای بررسی مقدماتی. من هیچ کاری نکردم اصلا و ابدا. البته 60 روز منزل را ترک کرده و چند روز اینده جلسه شورا برای عدم تمکین هست. چه کاری انجام بدم؟ بی جهت محکوم نشم چون کاری نکردم. میتونم اعاده حیثیت کنم بعد از بسته شدن پرونده؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

درود احترام بابت پیش خرید واحد سوال داشتم

بنده یک واحد پیش خرید کردم برج 2 پارسال با آگاهی سازنده ماشین قسطی خریده بودم دادم بهش بقیش هم چک دادم ولی برج 3 جنگ شد نتونستم چکهارو پر کنم و ماشین هم نتونستم بنام بزنم برج 4 رفتم گفتم واحد پس بگیر 200 میلیون ضررزیان بردار قبول نکرد بعد گفتم بیا واحد خودت بردار زیر قیمت بازم قبول نکرد گفت برو به کس دیگه زیر قیمت بفروش برج 6 به کس دیگه زیر قیمت فروختم سازنده خودش هم شاهد امضا کرد الان یک سال گذشته 3فقره چک پاس کردم 2 فقره مونده که برگشت خورده بقیه چک‌ها هم نرسیده زنگ زده میگه باید بیای فسخ کنی قولنامه رو به اون طرف هم فروختی خودت باهاش کنار بیا به من ربطی نداره الان نمیدونم چیکار کنم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

شکایت بازگشت به کار

من از ابتدای خرداد سال 1404 تا پایان اسفندسال 1404 بعنوان کارشناس بهداشت حرفه ای بصورت تمام وقت با پیمانکار طرف قرارداد با شرکت توزیع برق استان مرکزی قرارداد داشتم و در خود شرکت توزیع برق هم کارت ورود و خروج میزدم و در محل کار حاضر میشدم و در فروردین سال 1405 هم با یکی دیگر از پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت توزیع برق استان مرکزی، با عنوان شغلی کارشناس ایمنی و بهداشت قرارداد بستم و کارت ساعت در خود شرکت توزیع میزدم،سپس از ابتدای اردیبهشت سال 1405 تا امروز 17 اردیبهشت ، در تایم های اداری در محل کار در خود شرکت توزیع برق استان کارت ساعت ورود و خروج‌میزدم و کار می کردم و قرارداد کتبی هم از اول اردیبهشت با پیمانکار یا خود شرکت توزیع برق استان ندارم، و امروز شرکت توزیع برق گفت: از هفته بعد، شنبه 19 اردیبهشت اخراج هستی و حق نداری بیای سرکار،(لازم بذکر است هفته اول شروع بکارم در فروردین 1404، شرکت توزیع برق استان مرکزی، از من اقرارنامه کتبی با اثر انگشت و امضای خودم ازم‌گرفت که با رضایت‌کامل و هوشیاری کامل و صحت عقل، من اقرار میکنم که رابطه استخدامی با شرکت توزیع برق استان در هیچ‌زمانی ندارم و حق هرگونه شکایت علیه شرکت توزیع برق را از خودم سلب می کنم و هیچگاه علیه شرکت توزیع برق شکایت‌نمیکنم. با توجه به توضیحات فوق، آیا من میتوانم قانونا شکایت بازگشت به کار بگیرم و مجدد در شرکت توزیع برق استان مشغول بشوم؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

شکایت از دهیاری

سلام ببخشید وقتی دهیاری نسبت به اعتراض مردم به وضعیت بهداشت روستا بی تفاوت هستش و روستایی که 3سال هستش آب ندارد وکوچه هایی که پر از کود حیوانی هستش و پر از سنگ هستش مردم مجبورند ماهیانه هزینه زیادی برای تعمیر ماشین بدهند و دهیاری هیچ کاری نمیکنه ما به جز فرمانداری و بخشداری به کجا میتونم شکایت کنیم و این موضوع را پیگیری کنیم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

کمسیون ماده 99

باسلام وعرض ادب خدمت وکلای محترم خانه ای راخریدم بصورت دستنوشته عادی اما خانه سندشش دانگ دارد، فروشنده بعدازاینکه کل مبلغ را از من گرفت ،گفت خانه مقداری اضافه ساخت دارد،ومشکلی برای انتقال سند ندارد،که بعدمتوجه شدم اصلا پروانه ساخت ندارد،حالا میخواهدوکالت بلاعزل بدهد، دفترخانه برای انتقال قطعی بلامانع ازدهیار میخواهد پرونده رفته کمسیون 99 اما هنوز رای صادرنشده،فروشنده هم گردن نمیگیرد، دهیاری به من میگوید بایدضمانت بدهی تا بلامانع بدهم تا بتوانی سندرا بزنی سوال:اگرمن ضمانت کنم که جریمه را بدهم و سند را بنامم کنم بعد میتوانم جریمه هایی راکه پرداخت کردم ازفروشنده بگیرم یانه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ممنون

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

سختی کار و زیان آور

با سلام بنده نزدیک به 26سال سابقه کار دارم عنوان شغلی اینجانب تنظیف کار و نگهبان بودم در کمسیون تجدید نظر رای گرفتم برای سختی کار الان تامین اجتماعی برای اینجانب نزدیک به 12سال اصلاح عنوان شغلی زده و نزدیک به 225میلیون از شرکت برداشت کرده با توجه که شرکت چهار درصد هم قبول کرده واریز کنه هنوز تامیین اجتماعی گیر داده اصلاح عنوان شغلی تغییر نکرده خیلی خسته شدم واذیت می کنند ممنونم راهنمایی بفرمایید

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

فروش ملک دارای عقب نشینی

سلام وقت بخیر من ملکی رو فروختم به متراژ 84 متر که الان 5 ماه گذشته از فروش و ملک رو دو ماه تحویل دادیم خریدار بعد دوماه از تحویل گرفتن افتاده دنبال انتقال سند و کار سند رو انجام دادیم به اسمش زدیم دقیقا بعد از زدن سند اعلام کرده که ملک دارای عقب نشینی هست و 24 متر از ملک باید بره الان خریدار میتونه کاری انجام بده؟؟ البته اضافه کنم که مبلغی رو از ثمن‌ پیش بنگاه گذاشته بودن واسه تضمین زدن سند که هنوز به بنده داده نشده

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

شاکی پرونده

تهدید جانی اخاذی افترا دزدیدن شماره های تلفنم تماس گرفت ضرب جرح عمدی ..مدتی پیش شخصی به عنوان حامی پسره معلولم وارد زندگیمون شد بعداز یکسال خورده ای ازمن خواست پولی که کمک کرده رو به اوبدهم گفتم مگرازت کمک خواستم بهمون کمک کنی به اسرار خودت بود که بعدش گفت اگر پولی که کمک کردم 80 ملیون هست ندی .خونه خودت وپسره معلولت پای خودت هست عکس تو و اون پسره معلولتو به همه دوستانم دادم در ضمن تمام شماره های تلفنتو از گوشیت برداشتم و از کارت ملی خودت کپی برداشتم اگر شکایت کنی پول منو ندی به تمام شماره ها زنگ میزنم میگم 80 ملیون بهم بدهکاره و خرج روزیشو ادم میاره خونه تن پسره معلولشو میفروشه .که همین کارو هم کرد به تمام خانواده ام تماس گرفت ابرو حیثیت منو بدونه هیچ دلیلی برد با تمام اقوام اشناهام تماس گرفت بهشون گفت منو از همه کسی که داشتم طرد شدم منو به ادم خیلی بدکه پسره معلولشو میفروشه لعنت کردن ..شکایت کردم به دادگاه منطقه 18 ولی مثله اینکه دادگاه محترم هوای این اشخاص ظالم و پلید رو حفظ میکنه ..رای دادگاه منع تعقیب اعلام شد بیماره قلبی هستم قلبم عمل شده ایا عدالت عدل علی این است ؟ هنوزم داریم ازار اذیت این شخص رو تحمول میکنیم نه ارامش داریم نه امنیت ..جز خدای مهربان هیچ کسی رو نداریم مستاجرم 57 سال دارم شمارو به مقدسات قسمتون میدم کمکم کنید

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

طلب مالی

باسلام اینجانب با یکی در مغازه شراکت بودم اما قراردادی امضا یا چیزی ننوشتم از بستگان نزدیکم بود یک مسکن مهر داشتم که فروختم سال 1395به مدت 50ماه با هم کار می کردیم همه چیز با هم شراکت بودیم اما به خاطری که لیسانس حسابداری داشت همه چیز داده بودم خودم یک روز کار بودم دو‌روز اف که بودم همش داخل مغازه تا ساعت دو شب که به اون استراحت می دادم تقریبا سال 1399ازش جدا شدم و حساب کردیم 380میلیون سود باقیمانده بود که گفت 190من 190ایشون تا حالا چند نفر ریش سفید گذاشتم زیرش در میره یک نفر شاهد بیرون هست و خانواده خودم از آذر ماه 1399تا الان 190میلیون طاب دارم حساب نکرده و داره باهاش کار می کند اون موقع ط190میلیون دوتا کویک می کرد می خواستم از راه قانونی وارد بشم ممنونم راهنمایی کنید با تشکر از شما

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

فنس کشی دور زمین

سلام می خواستم بدونم زمین زراعی من که سند مشاع دارد میتونم اقدام به فنس کشی و نهال بکارم.و ایا با این شرایط سند مشاع مجوز فنس کشی و نهال کاری میدن یا نه. متراژ زمین هم 7 هزار

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

بازنشستگی با 20 سال سخت و زیان آور

با سلام و خسته نباشید بنده کارمند دانشگاه علوم پزشکی با 47 سال سن و 20 سال سابقه متوالی با عنوان شغلی کارشناس آزمایشگاه هستم، با توجه به اینکه شغل کارشناس آزمایشگاه جزو مشاغل سخت و زیان آور درجه 2 محسوب میشه، آیا میتوانم با این شرایط بازنشسته شوم؟ اگر جواب بله هست، با چقدر حقوق؟ ممنونم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

مسدودی

سلام منو قبلا حکم قضایی داشتم حسابامو مسدود کرده بودن والان حکم قضایی هارو رضایت گرفتم بدون حکم قضایی هستم حسابام مسدود هستن دلیلش چیه

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

پروانه کسب

آیا کارمند رسمی دولت میتواند مجوز کسب املاک بگیرد ؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

صدور قرار امر مختومه در دادگاه کیفری

سلام وقت بخیر جسارتا بنده یک خودرو از اشخاصی خریدم و چون گذر موقت بود جهت تمدید پلاک خودرو را تحویل یکی از آن افراد دادم که دیگر خودرو را عودت ندادند من شکایت کیفری کلاهبرداری کردم چون رابطه قراردادی بود منع تعقیب خورد و ارشاد دادخواست حقوقی داده شد بع بنده نسبت به همان خودرو شکایت کیفری خیانت در امانت کردم ولی بازپرس قرار امر مختومه زده آیا میتونم اعتراض بزنم چون موضوع شکایت فرق میکنه با هم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

تناقض گویی در خصوص ثمن معامله

شخصی از پدر بی سواد ما با تهیه مبایعه نامه یک ملک به x میلیون امضا می گیرد بعد از گذشت حدود 20 سال ما متوجه مشویم که قیمت بیش از دو بربر بوده پیش دستی می کندو دادخواست اثبات بیع میده نهایت دادگاه تجدید نظر در زمان رسیدگی که پدرم فوت می کند بدون دعوت ورثه رای را تایید می کند یکی از ورثه شکایت کیفری جعل سند می کند که با توجه به نظریه کارشناسان که نظر داده بودند تاریخ سربرگ همخوانی با متن نیست متشاکی در آگاهی اقرار کرده که شش میلیون پول دادم و یک لودر بعد از گذشت یک سال در بازبرسی در آخرین دفاعش نوشته شش میلیون پول با یک لودر و دو دستگاه کامیون داده ام اما بین خودمان بجز مبلغ چیزی ننوشتیم آیا تناقض گویی متهم اثبات می کند که جعل اتفاق افتاده یا نه راهنمایی بفرمایید با تشکر

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

کارت خودرو توسط نیروی انتظامی ضبط شده

سلام،29/12/99.از بستک میومدم،سمت بندرعباس،درفاصله20 کیلومتری محلمون،دیگه ازخستگی، ونیازبه خواب زدم کنار،ده دقیقه نگذشته بود،دیدم10نفر شایدهم بیشتر،ماشینم،رامحاصره کردن،وشروع کردن به سوال پرسیدن،دقیقا ساعت4:30,صبح،با اینکه مطمئن شدن،یه رهگذرم،کارت ماشینمو بردن،گفتن ساعت8 بیاپاسگاه کارت ماشینتو تحویل بگیر،هرچی گفتم،بی نتیجه بود،متاسفانه ماشینم هم خراب بود،وبه زورچند کیلومتر اخر رو رفتم،خونه، با اینهمه دردسر،گرفتاری روزمرگی،تا امروز نشد برم،کارت خودرو رو تحویل بگیرم،الان،جهت تحویل،به کجا باید مراجعه کنم،کلانتری، یا یه جای دیگه، ممنون میشم راهنمایی کنید.

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

توهین و تهدید پیامکی

دختر 21 ساله هستم. من مصرف کننده مواد مخدر هستم ک یکی از دوستان ک از این موضوع خبر داشت تو پیام ب من پیام های خیلی خیلی زشتی گفته حرفای زشت و ناموسی و اینکه معتاد هستم و منو ب بی ابروی جلوی خانواده م تهدید کرده چیکار باید بکنم؟ میتونم شکایت کنم؟ وقتی ایشون ب من توهین کردم من هم جواب شو دادم ایا شکایت کنم خودم مقصر میشم

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

طلاق

باسلام بنده زوج هستم و در توافقی بین من و زوجه یک وکالت در طلاق به ایشان دادم و یک سند ابراء کلیه حق و حقوق از جمله کل مهریه به صورت جداگانه از زوجه گرفتم . اکنون زوجه برای طلاق اقدام نمی‌کند و مدت زیادی از این موضوع می‌گذرد . آیا با در دست داشتن اقرارنامه ابراء ، به تنهایی میتوانم برای طلاق اقدام کنم و مهریه را پرداخت نکنم ؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

درخواست آزمایش پزشکی قانونی

درود خواهرم توسط شوهرش مورد اتهام خیانت قرار گرفته که هفته ی پیش اتفاق افتاده ایا ازمایش پزشکی قانونی میتواند این اتهام تشخیص بدهد

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

استشهادیه

باسلام/بنده چندسالی هست/که خانه ای خریداری کرده ام/یه دیوار مشترکی باهمسایه جنوبی داریم/که همسایه بنده رسیدی داردکه صاحب قبل منزل بنده/که الان درقید حیات نمیباشن/کاغذی بین خودشان امضا کرده اندکه نوشته بنده بنابه دلیلی که تمکن مالی برای بازسازی دیوار مشترک ندارم/از این لحاظ هیچ حقی هم در این دیوار ندارم/ایا الان که بنده خونه رو خریداری کردم/هیچ حقی درآن دیوار بنابه رسیدی که صاحب قبل من امضاکرده ندارم/همسایه هم هرروز منو اذیت میکنه که تو دیوار حقی نداری//چاره چیست/چیکار باید بکنم/منونم از عوامل و دست اندرکاران برنامه خوبه دادراه

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

مشاعات

سلام،وقت بخیر. ساختمان ما چهارطبقه و 8 واحداست . سقف ساختمان شیروانی میباشد و انباری واحد ها در زیر شیروانی واقع شده . واحدمن طبقه چهارم است .یعنی روی سقف واحد من 3 انباری قرارگرفته وبقیه مساحت سقف واحد من خالی است . روی سقف واحد روبه روی من هم 5 انباری قرارگرفته . آیا خودشیروانی و زیر شیروانی( که سقف واحد ماست ) هردو مشاعات است یا خیر؟؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...

1405/2/17

مجازات تهمت و افترا و تهدید به تجاوز

با سلام. شوهر خواهر من به من تهمت رابطه جنسی به خواهرم از جانب من و 2 برادر دیگه ام میزند و تهدید به تجاوز به همسرم میکند و بین تمامی افراد محله این حرفارو میزنه و دائما میگوید میخواهد ابروی من رو ببره حتی به خواهرم تهمت به ارتباط با پسرش و دامادش و پدر دادمادش میزند شکایت کردم دیروز جلسه اول شورای حل اختلاف بود تو شورای حل اختلاف هم حرفایی قدیمی رو میزد و توهمات ذهنیش رو می‌گفت لازم به ذکر است که بگویم 49 سالم هست و دو دختر یکی 18 و یکی 13 ساله دارم و همسر 42 ساله که به نوعی با آبروی آنها نیز بازی میشد حتی بچه هایش و خواهرم هم به پاکی من شهادت می‌دهند و بچه هایش هم از پارانوید بودن پدر خود عاصی ان مجازات این آقا چیست؟ اصلا شکایتی که کردم به ثمر میرسه ؟

ادامه ی مطلب و پاسخ ها ...