درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پیگیری پرونده در دیوان

با سلام فقط در خواستم این بود که آیا بعد از ثبت شدن اعتراض در دیوان عالی چند ماه طول میکشه جوابش بیاد پرونده من الان 10 ماه شده ولی هنوز خبری از پاسخ نیست از کجا باید پیگیر پرونده بشم ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ ها

بستگی به حجم کار و اهمیت موضوع دارد

سلام مدت رسیدگی قابل پیش بینی نیست 

بستگی به شلوغی شعبه و نحوه رسیدگی و تحقیقات دارد

باسلام مشخص نیست

سلام پیگیر بشید تو قسمت اطلاع رسانی ببینید پرونده تون کجاست

سلام و عرض ادب خدمت شما 

رسیدگی در دیوان غیر حضوری هست و به دلیل حجم پرونده ممکن هست زمان بر باشد. 

باید حضوری به دیوان عالی کشور مراجعه و پیگیری کنید 

حضوری در دیوان،یا از طریق سايت عدل ایران قسمت اطلاع رسانی پرونده میتوانید روند پرونده را ببینید

مدت رسیدگی در دیوان عالی کشور خیلی به نوع پرونده، شعبه، حجم کار، و اینکه اعتراض شما دقیقاً چه بوده بستگی دارد.بعضی اعتراض‌ها: چند هفته تا چند ماه .بعضی پرونده‌های سنگین/شلوغ: ۶ ماه تا بیشتراگر شماره شعبه دیوان را دارید:از همان شعبه دیوان عالی استعلام بگیرید

از سامانه ثنا یا تماس با دبیرخانه دیوان عالی کشور پیگیری کنید گاهی تا ۱۸ ماه طول می کشد

با سلام

مشخص نیست بستگی به حجم پرونده شعب دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص