اگر توافقنامه دارید ، اقدام حقوقی نمایید
سلام با توجه به مدارک و شاهدینی که خواهرتان در اختیارشان میباشند، قادر هستند با مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی اقامه دعوی نموده و سهم خویش را دریافت بکنند.
سلام خواهر شما میبایست دادخواست حقوقی اقامه نماید و درخواست اثبات شراکت نماید خواهر شما باید شراکت و میزان سهم الشرکه را اثبات نماید
مادرتان میتواند همین امروز:۳ دانگ ماشین را به نام خواهرتان بزندیا حتی:کل ماشین را به نام خواهرتان منتقل کند حتی کل ماشین ذا
دادخواست حقوقی تنظیم و ارایه نمایید
مادر ،ماشین را به خواهر انتقال بدهد
در صورت داشتن توافقنامه اقدام نمایید
دوست عزیز، با وجود شهود و مدارک واریزی، امکان بازپسگیری حق خواهرتان از طریق مراجع قضایی وجود دارد، اما به دلیل پیچیدگی اسناد تنظیمی در دفترخانه، حتماً قبل از هر اقدامی مدارک خود را برای بررسی دقیق به وکلای متخصص سایت ارائه دهید.