درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکواییه

پیامکی برام اومده نوشته شکواییه شما به شماره فلان به مرجع انتظامی ارسال شد.یعنی چی من شکایت کردم یا اینکه از من شکایت شده. ممنون راهنمایی کنین

پاسخ ها

اگر در پیامک نوشته «شکواییه شما به مرجع انتظامی ارسال شد» معمولاً یعنی شما قبلاً شکایتی ثبت کرده‌اید و پرونده‌تان برای رسیدگی به پلیس یا کلانتری ارجاع شده است.
اگر از شما شکایت شده باشد معمولاً در پیامک عنوان «علیه شما» یا احضاریه و ابلاغیه ذکر می‌شود؛ برای اطمینان در سامانه ثنا وضعیت ابلاغ‌ها را بررسی کنید.

 

شما شکایت کردید 

البته اگر از سرشماره لاتین عدل ایران هست، معتبر است

سلام.شما شکایت کرده اید یعنی نمی دانید! اگر ازشما شکایت شده باشند می گویند علیه شما. 

سلام. شکایتی که شما ثبت کردید را بیان می دارد 

با سلام

اگر شما شکایت نکرده باشید احتمالاً از شما شکایت شده و اگر از سامانه عدل ایران یا پلیس پیامک نشده باشد نباید توجه کنید. 

چون ممکن است کلاهبرداری یا قصد هک گوشی شما را داشته باشند که در این صورت نباید وارد لینک شوید.

نیازی به اقدامی از جانب شما نیست 

سلام
این پیامک به این معنی است که یک شکواییه با شماره پیگیری مشخص شده به مرجع انتظامی ارجاع داده شده است
برای اینکه بفهمید شما شاکی هستید یا متشاکی باید به سامانه ثنا یا دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید
در آنجا جزئیات پرونده و اینکه شکواییه علیه چه کسی یا از طرف چه کسی ثبت شده مشخص خواهد شد

سلام شکایت ثبت شده است  شما حضورا مراجعه و پیگیری نمایید 

واضح است شکایتی از طرف شما شده ؛ممکن است پیام مربوطه کلاهبرداری باشد فقط از سر شماره عدل ایران باید پیامک صادر شده باشد .

ابلاغ از سامانه ثنا و سرشمار عدل ایران معتبر است، والا جعلی ست. 

شما شکایت کردید 

اگر شکایت نکرده اید از شما شکایت شده است

خودتان نمی دانید شکایت کردید یا نه؟!

به سامانه عدل ایران مراجعه فرمایید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص