درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوال در مورد سرقت

سلام با پلاک ماشین من سال 1402 دزدی شد بعد رفتم دیدن ماشین نقره‌ای بوده وماشین من سفید بعد پلاک منو دزدیده شد رفتم تعویض پلاک جدید گرفتم الان دو بار برام پيام اومده سرقت با پلاک تقلبی الان من باید چی کار کنم

پاسخ ها

با سلام شکایت کنید

شکایت متصور است

با سلام

از طریق شعبه ای که پرونده مطرح است موضوع را پیگیری کنید 

سرقت خودرو را باید گزارش دهید 

درود: تعویض پلاک جدید هویت وسیله‌ی نقلیه‌ی شما را تغییر داده و پلاک قبلی باطل شده است. پیام‌های دریافتی مربوط به پلاک تقلبی قبلی است که در سامانه‌ها ثبت تخلف دارند. باید به پلیس راهور و پلیس آگاهی مراجعه و با ارائه‌ی مدارک تعویض پلاک، برای ابطال کامل پلاک مسروقه در سامانه‌های تخلفات و پایان دادن به پیامک‌ها اقدام کنید. در صورت مزاحمت مستمر، شکایت کیفری نیز قابل طرح است.

سلام شما حضورا مراجعه و پیگیری نمایید 

از طریق شعبه پیگیری کنید 

اگر پلیس تشخیص دهد موضوع نیاز به پیگیری جدی‌تر دارد، باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بروید و شکایت رسمی ثبت کنید. موضوع شکایت « استفاده غیرمجاز از پلاک» است .پیام‌های دریافتی مربوط به پلاک تقلبی قبلی است که در سامانه‌ها ثبت تخلف دارند. باید به پلیس راهور و پلیس آگاهی مراجعه و با ارائه‌ی مدارک تعویض پلاک، برای ابطال کامل پلاک مسروقه در سامانه‌های تخلفات و پایان دادن به پیامک‌ها اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص