سلام
اگر مغازه ملک یا محل کسب همسرتان است و برادرشوهر بدون اجازه متصرف یا مداخلهکننده است میتوانید ابتدا اظهارنامه برای منع ورود و مداخله بفرستید و همزمان از همسرتان بخواهید کتبا اذن را مشخص کند
اگر مزاحمت یا تصرف بدون مجوز ادامه دارد بسته به وضعیت ملک میشود دعوای منع مزاحمت یا ممانعت از حق و در مواردی شکایت کیفری مزاحمت در ملک خصوصی مطرح کرد و برای حفظ رابطه خانوادگی بهتر است همه چیز مستند و کتبی باشد
با سلام ایشان را راه ندهید مشکلی ندارد که شکایت کنید
با سلام
اگر همسرت رضایت داشته باشد بهتر است مشکل را دوستانه با همسرتان حل و فصل کنید
بزرگوار، صرف داشتن گواهی مباشرت لزوماً به معنای حق قانونی شما برای اخراج افراد از مغازه همسرتان نیست و برای بررسی دقیق حقوق مدیریتی خود حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
سلام فقط اگر شما در مغازه با همسرتان شریک هستید شما می توانید برادر همسرتان را اخراج نمایید در غیر اینصورت خیر
مالک می بایست تعیین تکلیف نماید