مطابق قانون روابط کارگر و کارفرما بستگی به میزان تقصیر طرفین یا نقص لوازم به استناد نظر کارشناس تنظیم گزارش حادثه بوده که مقصر به میزان تقصیر و استناد ماده یک قانون مسئولیت مدنی ملزم به جبران خسارت خواهد بود و ممکن است مقصر خود مصدوم باشد
سلام به هر صورت، میبایستی در این وضعیت، گزارشی تنظیم بگردد و بر اساس گزارش تنظیمی و تعیین مقصر حادثه، خسارت میبایستی مستند به مواد ۱ و ۲ قانون مسئولیت مدنی مصوب سال ۱۳۳۹ پرداخت بگردد.
سلام اثبات مسئولیت شما فقط با ارائه دلیل معتبر ممکن است و تا زمانی که کارگر نتواند با گزارش کارشناسی و تطبیق اوضاع صحنه ثابت کند که شمامرتکب تقصیر شده اید ادهعای ایشان از نظر قواعد مسئولیت مدنی و مقررات قانون کار قابلیت پذیرش قطعی ندارد استمرار حرکت آرام خودرو در فیلم و مکث قبل از مانور نشانه رعایت احتیاط متعارف است و اینکه ایشان برخلاف اصول ایمنی روی سپر ایستاده بوده مسئولیت را به سمت کارفرما و رعایت نشدن دستورهای حفاظتی سوق میدهد دریافت گزارش کارشناسی رسمی با بازسازی مسیر و بررسی عرض کوچه بهترین مستند دفاعی برای شماست و می توانید با استناد به قاون بیمه اجباری و قانون مسئولیت مدنی اعلام کنید که حادثه ناشی از بی مبالاتی خود کارنگر در ترک وسیله و عدم رعایت ایمنی بوده در برابر شکایت نیز با ارائه فیلم و قرارداد کاری تقاضای منع تعقیب یا قرار عدم مسئولیت کنید چون بدون دلیل معتبر امکان اثبات تقصیر بر عهده شما وجود ندارد
سلام نصب سپر انتهای کامیون خلاف مقررات است ابتدا شما میبایست اثبات نمایید که به دستور شهرداری انتهای کامیون سپر نصب نمایید . شما درخواست کارشناس رسمی دادگستری برای بررسی موضوع را نمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.