مشاوره حقوقی رایگان - دادن وکالت برای انجام امور اداری و کاری

بادرود خدمت شما بنده به عنوان مالک که حدوداً کم بیشتر از یک سال و نیم هست که خریداری کردم و اجاره دادم در مورد هزینه‌های مرتبط با مستاجر که با من حساب شده و مدیریت نه فاکتور میده و نه توجهی می‌کنه میخوام از راه قانونی اقدام بکنم ولی به علت مشکل جسمی نمیتونم ، آیا میشه به مستاجر وکالت بدم ایشون کارهای مربوط به شکایت انجام بدهند ؟ و اگر میشه عنوان وکالت چی باید باشه ؟

پاسخ ها:


وکالت در امری که خود به لحاظ قانونی منع در آن ندارید با داشتن اهلیت مدنی برای وکیل مدنی منعی ندارد

16:23:58   1404/7/29

وکیل مدنی نمیتونه در دادگاه اقدام کنه - حتما باید به وکیل ادگستری وکالت دهید

09:24:06   1404/8/3

سوالات مرتبط

اقدام قانونی علیه مدیر ساختمان به دلیل عدم ارایه ی فاکتور ها و هزینه های ساختمان
با سلام وقت بخیر من مالک یک واحد در آپارتمان شش واحدی هستم چندین سال یکی از مالکین مدیر ساختمان هست و هر بار هزینه ای میشود از دادن فاکتور امتناع میکند و به ما که تقاضای فاکتور داریم بی حرمتی و توهین ...
از مدیر ساختمان درخواست رسید فاکتور در گروه را دارم
از مدیر ساختمان خواستم پرداختی نظافت و سرویس آسانسور و هر خرجی که بابت ساختمان میکنه رسید پرداختی را در گروه بزاره ولی مدیر ساختمان قبول نمیکنه که رسید پرداخت خرج کرد را در گروه بزاره . من هم گفتم اگه...
مدیر ساختمان بهای برق.اب.گاز نظافتچی.بعلاوه یکصد هزارتومان شارژ. ایا روال عادی همین است
مدیر ساختمان مبلغ آب.گاز.برق برق کارگر نظافتچی. بعلاوه یکصد هزار تومان. ایا روال عادی همین است؟...
پارکینگ
باسلام و احترام ساختمان اینجانب 4 طبقه است و طبقات اول و دوم پارکینگ دارند. گوشه درب پارکینگ خراب شده و می شود تعمیر کرد ولی صاحبان پارکینگ تمایل دارند درب پارکینگ را ریموتی کنند. آیا بنده که در طبقه ...
هزینه آسانسور
با سلام .مدتی است آسانسور ساختمان 4طبقه 12واحدی ما خراب شده 35میلیون هم برآورد هزینه شده برخی اهالی میفرمایند باید طبقات اول هزینه کمتر و طبقات بالاتر هزینه بیشتری پرداخت کنند .میخواستم ببینم قانون در...