عدم ارائه مدرک ابلاغ: اداره خود اعتراف کرده که اسناد ابلاغ "مانده مرخصی" را دور ریخته است. بنابراین، کارمند میتواند ادعا کند که چنین ابلاغی هرگز دریافت نکرده یا محتوای آن با آنچه اداره ادعا میکند، مطابقت نداشته است.فرض ثبت دقیق: این استدلال اداره مبتنی بر این فرض است که ثبتهای اداری به طور کامل و دقیق انجام شده است. در حالی که در این مورد، اداره پذیرفته که در ده سال اول، اسناد مرخصی به صورت روزانه و دقیق ثبت و نگهداری نشده و فقط یک گزارش کلی وجود دارد.
اگر در پرونده فقط یک «گزارش کلی» وجود دارداما هیچ سند جزئی از مرخصیهای سالانه وجود ندارد (فرم مرخصی، درخواست، موافقت، ثبت در دفتر مرخصی)،این گزارش از نظر اداری فاقد ارزش اثباتی قطعی است،اداره نمیتواند به گزارشی کلی استناد کند که خود، مبنای مستند ندارد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.