با سلام و آرزوی سلامتی برای مادر گرامیتان
مشکلی که به آن اشاره کردید، این است که مستمری مادر شما به احتمال زیاد تحت عنوان «مستمری بیمه شخصی» پرداخت میشود که خدمات درمانی را شامل نمیشود.
شما باید به اداره تأمین اجتماعی مراجعه کنید و درخواست تغییر وضعیت مستمری مادرتان از «بیمه شخصی» به «مستمری خانوادگی (بیمه همگانی)» را دهید.
به ارگان مربوطه رجوع گردد
به اداره بازنشستگی مربوطه مراجعه کنید
باید از اداره بازنشستگی پیگیری کنید
سلام پیشنهاد بر این است که به اداره ذیربط و ذیصلاح(فیالمثل اداره بازنشستگی) مراجعه داشته باشند تا از این طریق و راه، به نتیجهی مطلوب خویش نائل بشوند.
اگر سابقه بیمه پدرتان کمتر از ده سال بوده مستمری ماده ۸۰ قانون تأمین اجتماعی برقرار میشود اما دفترچه درمانی تعلق نمیگیرد.
غیر از مستمری، تنها کمکهزینه کفنودفن و مستمری بازماندگان برقرار است و خدمات درمانی شاملش نمیشود
با سلام بستگی به آن نوع بیمه دارد
سلام خیر
به کارگزینی اداره مربوطه مراجعه و پیگیری نمایید
سلام و احترام با وجود برقراری مستمری، پوشش درمانی با معرفی در شعبه و درج در سامانه نسخه الکترونیک قابل بهره برداری است.
استفاده از خدمات درمانی نیازمند بررسی شرایط بیمهای و نوع مستمری است. بهرهمندی از سایر امکانات نیز تابع مقررات سازمان تأمین اجتماعی میباشد.
از طریق سازمان مستمری پرداز حضوراً استعلام و پیگیری فرمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.