مشکلی برای شما پیش نمی آید نگران نباشید
ایشان در صورتی می
از خودشان استعلام بگیرید به حقیقت نزدیک تر است
شکایت نیاز به ادله کیفری دارد و الا اصل برائت است و افترا متصور است
با سلام جای نگرانی نمیباشد
مشکلی برای شما پیش نمی آید نگران نباشید
سلام مسئول شعبه، نظر خود را بیان نموده است. زمانی که تماسهای مکرر حادث میشود، این حق را قانونگذار قرار داده که شما بتوانید در این زمینه، شکایت داشته باشید.
مشکلی برای شما پیش نمی آید نگران نباشید
درود.شما از حق قانونی خود استفاده کرده اید و جرمی مرتکب نشده اید.مسئول شعبه برای مختومه شدن پرونده یا از روی نداشتن اطلاعات حقوقی وصرفا برای سازش چنین صحبتی کرده اند
سلام نه جای نگرانی نیست
سلام صلاحیت شورای حل اختلاف صلح و سازش است و سعی در سازش طرفین می نماید
مسئول شعبه احتمالاً از منظر حقوقی به امکان طرح شکایت متقابل توجه داشته، نه اینکه اقدام شما الزاماً اشتباه بوده باشد. شکایت مزاحمت تلفنی نیازمند اثبات قصد آزار و استمرار تماسهاست، که در این پرونده ممکن است احراز نشده باشد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.