به اداره کار باید شکایت کنید
با شکایت به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میتوانید حق بیمه پرداختنشده را مطالبه کنید که معمولاً در صورت اثبات تخلف کارفرما، بیمهها به سابقه شما افزوده و مبالغ معوقه پرداخت میشود، اما روند آن ممکن است چند ماه تا بیش از یک سال طول بکشد؛ این حق برای همه کارفرماهایی که بیمه نپرداختهاند وجود دارد و پیگیری مستمر ضرورت دارد.
بلی قطعا میتوانید اقدام کنید
بادرود پرسشگر گرامی اگر تابع قانون کار باشید که بنظر هستید حقوق و مزایای شما از جمله؛(مابه التفاوت حقوق بن کارگری حق مسکن عیدی پاداش سنوات حق بیمه{عدم پرداخت آن دو تا ده برابر نیز جریمه دارد به نرخ روز پرداخت} اضافه کاری و…)از طریق هیات های اداره کار قابل مطالبه است در دفاتر پیشخوان احراز هویت شده سامانه روابط کار ثبت نام کرده وکیل دادگستری اختیار نمایید و دادخواست تخصصی تنظیم گردد و…. بدیهی است اثبات روابط کاری برعهده کارگر است مستندات کارگر بودن نیز قرارداد کتبی شهادت شهود تحقیق محلی پرینت حساب لیست حضور غیاب و……..میباشد.
سلام به دلیل اختلاف پیشآمده با کارفرما، میتوانید از طریق سامانه جامع روابط کار، اقدام به ثبت شکایت نموده تا اداره کار به موضوع رسیدگی و حکم مقتضی را صادر بنماید.
از طریق سامانه جامع روابط اداره کار پیگیری کنید تا به نتیجه مطلوب برسید
با سلام می توانید از طریق اداره کار شکایت خود را پیگیری کنید
سلام به اداره کار شکایت کنید
باید از کارفرما در اداره کار شکایت کرده و مطالبه حق بیمه کنید.
زمان قابل پیش بینی نیست
از طریق سامانه جامع روابط کار پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.