روزنامه رسمی
قانون تملک را مطالعه نمایید
خیر طبق قانون و ایین نامه مربوطه
بادرود، پرسشگر ارجمند، نخست، انتخاب هیئت مدیره در آپارتمانها، بر اساس قانون تملک آپارتمانها و آییننامه اجرایی آن، از طریق رأیگیری و در مجمع عمومی مالکان صورت میپذیرد. مدت زمان تصدی اعضای هیئت مدیره محدود بوده و تجدید انتخاب آنان بلامانع است. ثانیا، تشکیل و فعالیت هیئت مدیره، منوط به رعایت شرایط مقرر در قانون تملک آپارتمانها و آییننامه اجرایی آن است. این شرایط شامل تعداد اعضا، نحوه انتخاب، وظایف و اختیارات آنان میشود. ثالثا، هیئت مدیره نیازی به ثبت در مراجع ثبتی ندارد. اما صورتجلسات مربوط به انتخاب هیئت مدیره و تصمیمات متخذه در جلسات، باید در دفاتر مخصوص ثبت و نگهداری گردد. همچنین، اعلام اسامی اعضای هیئت مدیره به اداره ثبت اسناد و املاک محل وقوع آپارتمان، جهت اطلاع عموم، الزامی است. آنچه پاسخ گفتم، در حد کلیات بود، تحلیل دقیق موضوع شما مستلزم گفتگوی طرفینی است، بنابراین شما را از مشاوره (تلفنی و حضوری) با یک وکیل متخصص بی نیاز نمی کند، دقت کنید، دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.