مشاوره حقوقی رایگان - مدیریت آپارتمان

باسلام مدیرآپارتمان چگونه بصورت قانونی تعیین میشود؟

پاسخ ها:


مدیر آپارتمان توسط اکثریت مالکان در اولین مجمع عمومی، برای مدت حداکثر دو سال انتخاب می‌شود. می‌تواند مالک یا غیرمالک باشد (با رضایت مالک). مجمع عمومی می‌تواند او را عزل کند.

14:19:01   1404/2/23

با سلام اکثریت می توانند مجمع تشکیل دهند و مدیر ساختمان را مشخص کنند.

23:41:38   1404/2/22

مدیر آپارتمان توسط مجمع عمومی مالکین ساختمان انتخاب می‌شود. این مجمع باید در ساختمان‌هایی با بیش از سه مالک تشکیل شود. مدیر ساختمان برای مدت یک سال (یا مدت دیگری که مجمع تعیین کند) و با رای مالکین انتخاب می‌شود

18:14:13   1404/2/22

سوالات مرتبط

تعیین مدیر ساختمان
باسلام، آیا درساختمان 3واحده میتوان طرح دادخواست الزام به تعیین مدیر ساختمان مطرح کرد، چون یکی ازواحدها بدون اجازه ما اقدام به تنظیم قرارداد با شرکت آسانسور ( با آشنای خودش) می کند و درخواست اخذ هزینه...
امتناع از مجمع جهت تعیین مدیر
بنده در ساختمانی 8 واحده سکونت دارم با توجه به اینکه مدیر ساختمان 5 سال مدام مدیر بود به یکباره کناره گیری کرده و هم اکنون بمدت 4 ماه بدون مدیریم و ساکنین هم از اجماع و تعیین مدیریت امتناع میورزند بند...
تعیین مدیر ساختمان
بنده در ساختمانی 8 واحده سکونت دارم با توجه به اینکه مدیر ساختمان 5 سال مدام مدیر بود به یکباره کناره گیری کرده و هم اکنون بمدت 4 ماه بدون مدیریم و ساکنین هم از اجماع و تعیین مدیریت امتناع میورزند بند...
تعیین مدیر ساختمان
سلام .وقت بخیر.من ساکن یک ساختمان سه طبقه 6 واحدی هستم.از سال گذشته جهت پرداخت قبوض مشاعات ساختمان و هماهنگی برای نظافت و سرویس آسانسور و شارژ کپسول های اتش نشانی از سایر ساکنین شارژ جمع آوری میکنم.با...
تعیین مدیر
با سلام و عرض ادب و احترام . من در یک اپارتمان تک واحدی 5 طبقه ساکن هستم . که بمدت یکسال و نیم مدیر ان بودم ولی بلحاظ عدم توجه و احترام از جانب برخی از ساکنین و عدم رعایت قوانین اپارتمان نشینی خصوصا ...