مشاوره حقوقی رایگان - کالای بدون گارانتی

سلام من سال قبل یک عدد کولر گازی رو از یک فروشگاه معتبر لوازم خانگی خریدم ک چند روز بعدش خودشون نصاب فرستادن وکولر ما رو نصب وبرگه گارانتی هم مهرو امضا شده بما تحویل دادن.بعداز گذشت تقریبآ10روز برای اطمینان از فعال بودن گارانتی با شماره پشتیبانیش تماس گرفتم وبهم گفتن همچین چیزی با این مشخصات داخل سیستم ثبت نشده بنده چندین بار دیگه همین کارو طی 3ماه تکرار کردم وهمون جوابو بهم دادن ک گارانتی نشده.ممنون میشم ی راهکاری بفرمائید ک من چجوری واز کجا باید از دست اینا شکایت کنم

پاسخ ها:


به سازمان تعزیرات از سازنده و فروشنده و نصاب شکایت کنید

13:22:40   1404/2/7

از طریق سازمان تعزیرات حکومتی اقدام و پیگیری کنید

13:25:16   1404/2/7

سلام شما می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی، اقدام به شکایت نمایید تا به شکایت شما، رسیدگی شود و حکم مقتضی در این ارتباط، صادر بگردد.

13:36:57   1404/2/7

سوالات مرتبط

شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
مشکل گارانتی
سلام من دقیقا روز 5شهریور ماه گوشی خریدم 6روز بعد یعنی هنوز یه هفته هم نشده گوشی اسپیکرش خش خش داشت البته اینو از روزی که خریدم داشت اما گفتم شاید نرم افزاری باشه که خودم تست کردم نتونستم کاری انجام ب...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
خدمات پس از فروش
سلام از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند آیا می‌توانم اجاق گاز را پس بد...
خدمات پس از فروش ده ساله
با سلام بنده چهار سال پیش یک پکیج رادیاتور به همراه رادیاتورهاش از فروشنده خریدم هر سال یکی از رادیاتورها به علت عدم کیفیت سوراخ میشه و میگفتیم میامدن تعویض می کردن چون کارت گارانتی هم دارن اکنون یکی ...