با سلام از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
سلام نیاز به مشاوره تلفنی میباشد
از طریق ارگان مربوط پیگیری شود
بلی این امکان وجود دارد
از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
موضوع را حضوراً از طریق شعبه دستور مسدودی حساب پیگیری کنید
سلام اگر بانک مربوطه به حقوق شما توجه نکرد، بانک مرکزی به عنوان مرجع بالادستی، مسئول رسیدگی به شکایات است. دو مسیر برای طرح شکایت در بانک مرکزی وجود دارد: تماس با سامانه ارتباطات بانک مرکزی از طریق شماره 2706. مراجعه به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانکی و ثبت آنلاین شکایت
باتوجه به طولانی بودن سوال شما گزینه مشاوره را انتخاب نمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.