باتوجه به طولانی بودن سوال شما گزینه مشاوره را انتخاب نمایید
از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
از طریق ارگان مربوط پیگیری شود
سلام اگر بانک مربوطه به حقوق شما توجه نکرد، بانک مرکزی به عنوان مرجع بالادستی، مسئول رسیدگی به شکایات است. دو مسیر برای طرح شکایت در بانک مرکزی وجود دارد: تماس با سامانه ارتباطات بانک مرکزی از طریق شماره 2706. مراجعه به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانکی و ثبت آنلاین شکایت
بلی این امکان وجود دارد
موضوع را حضوراً از طریق شعبه دستور مسدودی حساب پیگیری کنید
با سلام از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
سلام نیاز به مشاوره تلفنی میباشد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.