سلام نیاز به مشاوره تلفنی میباشد
با سلام از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
موضوع را حضوراً از طریق شعبه دستور مسدودی حساب پیگیری کنید
از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
از طریق ارگان مربوط پیگیری شود
باتوجه به طولانی بودن سوال شما گزینه مشاوره را انتخاب نمایید
بلی این امکان وجود دارد
سلام اگر بانک مربوطه به حقوق شما توجه نکرد، بانک مرکزی به عنوان مرجع بالادستی، مسئول رسیدگی به شکایات است. دو مسیر برای طرح شکایت در بانک مرکزی وجود دارد: تماس با سامانه ارتباطات بانک مرکزی از طریق شماره 2706. مراجعه به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانکی و ثبت آنلاین شکایت
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.