از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
سلام اگر بانک مربوطه به حقوق شما توجه نکرد، بانک مرکزی به عنوان مرجع بالادستی، مسئول رسیدگی به شکایات است. دو مسیر برای طرح شکایت در بانک مرکزی وجود دارد: تماس با سامانه ارتباطات بانک مرکزی از طریق شماره 2706. مراجعه به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانکی و ثبت آنلاین شکایت
موضوع را حضوراً از طریق شعبه دستور مسدودی حساب پیگیری کنید
از طریق ارگان مربوط پیگیری شود
بلی این امکان وجود دارد
با سلام از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید.
باتوجه به طولانی بودن سوال شما گزینه مشاوره را انتخاب نمایید
سلام نیاز به مشاوره تلفنی میباشد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.