اینجانب اقدام به خرید اینترنتی یک دستگاه لپ تاپ در قبال مبلغ 636580000 ریال در مورخه 2 بهمن ماه سال جاری از سایت معتبری به صورت خرید اینترنتی نمودم . کالای فوق 6 بهمن ماه حوالی ساعت 18 به دلیل اینکه اینجانب سر کار بودم و در دسترس نبودم با تماس مامور تحویل کالا و درخواست کد تحویل کالا به صورت تلفنی ، تحویل مغازه ی پائین ساختمان مسکونی اینجانب شده است . به دلیل عدم تطابق ساعات کاری مغازه ی فوق با ساعات کاری اینجانب در شرکت ، در نهایت کالای فوق را بعد از چند روز از مغازه ی فوق تحویل گرفتم و پس از آنباکس و بعد از نصب ویندوز هنگام اتصال ماوس به درگاه متوجه ایراد و ترک خوردگی کوچکی در قسمت پشتی و فریم پلاستیکی میانی شدم . بلافاصله ضمن تماس با پشتیبانی و شکایات ..معیوب بودن کالا را اطلاع دادم که متاسفانه ضمن سلب مسئولیت اعلام کردند از طریق شرکت گارانتی کننده موضوع را پیگیری نمائید.
ضمن گوشزد نمودن موضوع که در هنگام خرید در سایت درج شده بود کالای خریداری شده در صورت نارضایتی تا 7 روز از زمان تحویل قابل مرجوع می باشد ، پشتیبانی ضمن رد این موضوع گفتند تا دو ساعت فرصت مرجوعی داشتید که تمام شده است ! و باید از طریق شرکت گارانتی کننده موضوع را پیگیری کنید ، این در حالی است که اینجانب نزدیک 70 میلیون تومان برای خرید کالا هزینه کرده ام و در مقابل جنس معیوب تحویل گرفتم و استفاده ای از محصول نکردم که از گارانتی استفاده کنم !! و عرفا و اخلاقا فروشنده در قبال کالای فروخته شده مسیولیت دارد ! البته گارانتی هم عبچیوب ظاهری را ضمانت نمیکند.
با عنایت به این که محصول ارسال شده به صورت کاستوم شده می باشد و فروشنده ضمن فک پلمپ کمپانی سازنده نسبت به تعویض چندین قطعه اورجینال از جمله هارد و رم دستگاه اقدام نموده و مجدد نسبت بستن اتصالات و بسته بندی و پلمپ دستگاه اقدام نموده و چنین به نظر می رسد در هنگام بستن ضمن سهل انگاری و کم توجهی باعث ترک خوردن قسمت مزبور شده است ، کما اینکه محل ایراد درست همان قسمت هایی هست که باید برای تعویض قطعات باز و بست گردد و چون ترک ریز و در قسمتی است که نیاز به دقت بیشتر هست و متاسفانه کارشناس امر یا فروشنده بدون توجه به این امر نسبت به بسته بندی و عرضه جنس معیوب به خریدار اقدام نموده است . و حتی در قسمتی از جعبه مشخصات اورجینال با خودکار خط خورده و مشخصات ارتقا یافته اضافه و بعد پلمپ و با گارانتی یک شرکت داخلی عرضه شده و مشخصات فاکتور مشخصات ارتقا یافته هست
بنده در 7 روز کاری نسبت به ارسال اظهارنامه به فروشنده از طریق دفتر قضایی و مرجوعی کالا با تیپاکس اقدام کردم که فروشنده کالا را تحویل نگرفته و عودت داده است .
وفق مواد 422 ، 410 و 439 قانون مدنی و مواد 37 و 38 و46 قانون تجارت الکترونیک آیا شرکت مسئولیتی ندارد ؟ و نباید جنس معیوب ارسالی را با جنس سالم موضوع سفارش تعویض نماید ؟
بهترین راه برای حصول نتیجه سریع کدام است . البته همان رو که به عیب کالا پی بردم از طریق اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی شکایت اینترنتی هم ثبت کردم
با تشکر
سلام بنده یه لپتاپ ایسوس به قیمت 35200 خریداری کرد که 3 روز بعد اینکه لپ تاپ رو خریدم بطور ناگهانی دیدم که صفحه نمایش لپ تاپ نویز انداخته و صفحش هی پیکسل پیکسلی میشه نه ضربه ایی خورده نه چیزی میتونم ...
با سلام من لپ تاپم سه چهار ماه بود که موقع باز کردن در لپ تاپ صفحه نمایش قطع وصل میشد ولی بدون مشکل کار میکرد برای تعمیر به نمایندگی مراجعه کردم اونا هم گفتن مشکل از فلت صفحه نمایش هست و رسید دادن که ...
با سلام
بنده از یک کانال تلگرامی یک گلیم خریدم پولش رو هم که حدود 2 میلیون بود کامل واریز کردم الان که پیک آورده میبینم طرح درسته اما رنگ متفاوت هستش و فروشنده هم قبول نمیکنه که اشتباه کرده. آدرسی هم ...
سلام ، من از یه پیج توی اینستاگرام خرید کردم ولی بسته رو برام نفرستادن و بعد از دو ماه فقط 65 درصد پولمو به عنوان خسارت پس دادن در صورتی که خودشون بسته رو نفرستاده بودن میتونم ازشون شکایت کنم؟...
با سلام
٣/٣ دانگ از زمين محل كارخانه طي سند انتقال اجرايي بنام بانك منتقل شده است
تفكيك و افراز سهم بانك امكانپذير ميباشد
مع الهذا بانك دادخواست تخليه ملك را نموده است تاريخ رسيدگي دادگاه هفته...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.