سلام.جهت اعتراض و ثبت شکایت وارد در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به آدرس (eservices.tamin.ir) شوید و در بخش شکایات و انتقادات، توضیح دهید که علیرغم ارائه مدارک و پیگیریهای مکرر، هنوز اصلاح اطلاعات شما انجام نشده است. همچنین میتوانید به واحد بازرسی اداره بیمه مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح کنید
با سلام از طریق مرجع مربوطه می توانید موضوع را پیگیری کنید.
با درود پرسشگر ارجمند به ارگان مربوطه مراجعه کنید
به یبازرسی یگان مراجعه کنید
از طریق مراجع بالاتر سازمان مربوط موضوع را پیگیری فرمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.