درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آماده به خدمت

من ماموریت به خدمت با حفظ سمت شغلی 6ماه هستم و6ماه دوم را شهرداری مبنا بدون حفظ سمت زدن ایا مشکلی پیش می اید بعد از 6ماه دوم می گویند اماده به خدمت می شوید یعنی چی آیا حقوق ندارم

پاسخ ها

ارگان مربوط پیگیری کنید
سلام این امر را به نحو حضوری از طریق مرجع مربوط پیگیری نمائید.
با سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید.
از طریق ارگان مربوطه پیگیری کنید
با سلام از ارگان‌ مربوطه می توانید موضوع را پیگیری کنید
با درود پرسشگر ارجمند آری امکان بروز مشکل وجود دارد.
بلی همین طور است