سلام از طریق سازمان تعزیرات حکومتی اقدام به شکایت نمائید.
با سلام طبق قرارداد می توانید خسارت خود را مطالبه کنید
سلام دادخواست دهید
مسلما وقتی خودروساز این حرف را زده احتمالا قراردادی دارد که مشتری امضا کرده است. باید قبل از هرگونه شکایت بروید و پیگیر قرارداد بشوید . بعد از مطالعه قرارداد میتوانید بنا به تقصیر شکایت کنید پیشنهاد من این است اول خود خودرو را تحویل بگیرید سپس به فکر جریمه تاخیر باشید
سلام از طریق دادگاه خواستتونو مطالبه کنین
به تعزیرات حکومتی مراجعه و پیگیری کنید
باید قصور مشخص شود از جانب چه کسی بوده و قرارداد هم بررسی شود.
به محاکم عمومی رجوع کنید
سلام و احترام باید علت واژگونی مشخص شود که ببینیم قصوری از جانب کسی سر زده یا خیر
سلام خیر جریمه تاخیر قابل مطالبه است اگر شما در وکالتنامه اختیار داشته باشید شما می توانید با مراجعه به وکیل دادگستری دادخواست حقوقی اقامه نمایید
از طریق تعزیرات حکومتی اقدام نمایید
با درود پرسشگر ارجمند زمان مشخصی را نمیتوان تعیین کرد
نمایندگی ملزم به اجرای تعهدات خویش است و هرگونه تاخیر مشمول خسارت است
شما پس از تحویل خودرو باید طبق قرارداد خود اقدام قانونی انجام دهید.به دلیل عدم تحویل خودرو و نامشخص بودن زمان تحویل امکان محاسبه مدت تاخیر وجود ندارد.
زمان مشخص تعیین نمیشود
سلام. بدوا از خود شرکت پیگیری کنید اگر نتیجه مورد نظر حاصل نشد از طریق دادگاه مطالبه نمایید.
استدلال شرکت خودروساز کاملا غلط هست چون حمل خودرو به منزله ی تحویل خودرو به مشتری نیست و تازمانی که خودرو رو بصورت صحیح و سالم به خود شخص شما تحویل نداده باشن، مکلف به محاسبه و پرداخت جریمه تاخیر هستن درصورت امتناع از پرداخت اول موضوع رو از طریق شکایت به واحد حقوقی شرکت در محل اصلی و مرکزی شرکت مطرح کنین و چنانچه بازهم امتناع کردن بدون لحظه ای درنگ به دادگاه حقوقی محل وقوع شعبه مرکزی شرکت مراجعه و دادخواست حقوقی ثبت کنین .بدون شک حکم دادگاه به نفع شماصادرخواهد شد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.