سلام خیر جریمه تاخیر قابل مطالبه است اگر شما در وکالتنامه اختیار داشته باشید شما می توانید با مراجعه به وکیل دادگستری دادخواست حقوقی اقامه نمایید
استدلال شرکت خودروساز کاملا غلط هست چون حمل خودرو به منزله ی تحویل خودرو به مشتری نیست و تازمانی که خودرو رو بصورت صحیح و سالم به خود شخص شما تحویل نداده باشن، مکلف به محاسبه و پرداخت جریمه تاخیر هستن درصورت امتناع از پرداخت اول موضوع رو از طریق شکایت به واحد حقوقی شرکت در محل اصلی و مرکزی شرکت مطرح کنین و چنانچه بازهم امتناع کردن بدون لحظه ای درنگ به دادگاه حقوقی محل وقوع شعبه مرکزی شرکت مراجعه و دادخواست حقوقی ثبت کنین .بدون شک حکم دادگاه به نفع شماصادرخواهد شد.
سلام از طریق دادگاه خواستتونو مطالبه کنین
با درود پرسشگر ارجمند زمان مشخصی را نمیتوان تعیین کرد
سلام از طریق سازمان تعزیرات حکومتی اقدام به شکایت نمائید.
سلام دادخواست دهید
مسلما وقتی خودروساز این حرف را زده احتمالا قراردادی دارد که مشتری امضا کرده است. باید قبل از هرگونه شکایت بروید و پیگیر قرارداد بشوید . بعد از مطالعه قرارداد میتوانید بنا به تقصیر شکایت کنید پیشنهاد من این است اول خود خودرو را تحویل بگیرید سپس به فکر جریمه تاخیر باشید
سلام و احترام باید علت واژگونی مشخص شود که ببینیم قصوری از جانب کسی سر زده یا خیر
به محاکم عمومی رجوع کنید
به تعزیرات حکومتی مراجعه و پیگیری کنید
باید قصور مشخص شود از جانب چه کسی بوده و قرارداد هم بررسی شود.
شما پس از تحویل خودرو باید طبق قرارداد خود اقدام قانونی انجام دهید.به دلیل عدم تحویل خودرو و نامشخص بودن زمان تحویل امکان محاسبه مدت تاخیر وجود ندارد.
زمان مشخص تعیین نمیشود
سلام. بدوا از خود شرکت پیگیری کنید اگر نتیجه مورد نظر حاصل نشد از طریق دادگاه مطالبه نمایید.
از طریق تعزیرات حکومتی اقدام نمایید
با سلام طبق قرارداد می توانید خسارت خود را مطالبه کنید
نمایندگی ملزم به اجرای تعهدات خویش است و هرگونه تاخیر مشمول خسارت است
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.