بردید و دفاع و مستندات باارائه دهید
در شورا پرونده را مطالعه کنید
به شعبه مراجعه شود
با سلام شما به دفتر شعبه ای که پرونده علیه شما مطرح هست مراجعه کنید مشخصات شاکی و شرح شکواییه را مطالعه کنید.
با سلام شما نباید به پیام هایی که از شماره ای غیر از عدل ایران ابلاغ میشه توجه کنید اگر پرونده ای تشکیل شده باشد از طریق سامانه ثنا می توانید ابلاغ و روند پرونده را مشاهده کنید. اگر در پیام لینک ارسال شده باشد به توضیحات یو عنوان وارد نشوید.
سلام اگر از سرشماره ADLIRAN برای شما پیامک آمده است حتماً به شعبه مربوطه مراجعه نمائید و موضوع را پیگیر بشوید.
در صورت پیام از سامانه ثنا در سرشمار عدل ایران به شما ابلاغ شده معتبر است در غیر این صورت پیام جعلی است
با درود پرسشگر ارجمند بهتر است حاضر شده و از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید
با سلام خدمت کاربر محترم شما به شعبه حل اختلاف که برایتان ابلاغ آمده است مراجعه نمایید تا مشخصات شاکی را متوجه شوید. پیشنهادم این است که پس از آن حتما از مشاوره تلفنی و یا حضوری استفاده نمایید تا دچار مشکل نشوید.
پرونده را در مرحله شورا مطالعه کنید. حتما شاکی در پرونده وجود دارد که شکایت مطرح شده است. بر فرض بروز اشتباه که احتمال آن کم است هم باید پیگیری کنید.
مراجعه حضوری داشته باشید
سلام و احترام چنین چیزی امکانپذیر ندارد که شخصی از شما شکایت کند بدون اینکه مشخصات وی مشخص باشد باید پرونده را در شعبه مورد نظر مطالعه کنیم
حضوري مراجعه نماييد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.