مشاوره حقوقی رایگان - خرابی و نقض قرارداد شرکت گارانتی

با سلام، من چند ماه پیش یک هندزفری از یک شرکت گارانتی خریداری کردم. در آغاز، کالا به خوبی کار می‌کرد، اما پس از یک مدت کوتاه از تاریخ خرید، هندزفری خراب شد. من برای رفع مشکل، با شرکت گارانتی تماس گرفتم و درخواست خدمات پس از فروش را ثبت کرده و کالا را ارسال کردم. از زمان ثبت درخواست، هفته‌ها گذشت. من تعداد زیادی بار با شرکت گارانتی تماس گرفته‌ام، اما هیچ پیشرفتی در رفع مشکل وجود ندارد. همچنین، کارمندان شرکت گارانتی درباره وضعیت کالا و نحوه استفاده‌ام از آن به من دروغ گفته‌اند. آنها بارها و بارها اظهارات غیرقابل اعتمادی را درباره پیگیری مشکلم داده‌اند. آنها بدون حل مشکل، شرکت گارانتی کالا را به من برگرداندند. این رفتار آنها به طور صریح نقض قرارداد است. من انتظار داشتم که شرکت گارانتی مشکل را برطرف کند یا در صورت نیاز هندزفری را تعمیر یا تعویض کند. می‌خواستم بدانم که چه اقدامی می‌توانم انجام دهم تا شرکت گارانتی مسئولیت‌های خود را عملی کند. آیا در این مورد قوانین و حقوقی وجود دارد که می‌تواند به من در رسیدگی به این موضوع کمک کند؟

پاسخ ها:


با سلام با توجه به توضیحات ارائه شده مدارک و مستندات نیاز به بررسی است.

18:22:46   1402/4/6

سلام شکایت نمایید شرکت مکلف است که به شما خدمات پس از فروش ارائه نماید

18:43:54   1402/4/6

سلام در صورتیکه قرارداد مکتوبی وجود دارد بله میتونید مطابق مندرجات آن طرح دعوا نمائید البته ابتدا بررسی کنید ارزش صرف وقت و هزینه را دارد یا خیر

08:08:25   1402/4/12
گارانتی کالا

سوالات مرتبط

شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
ضمانت یک ساله پک جلوبندی
آیا ضمانت یکساله قید شده در برگه سربرگ دار تا آخرین روز اعتبار دارد چون من پارسال عوض کردم البته 20اسفند البته چند ماهی است که خراب است ولی چون خواب بوده نبردم و در ضمن بخاطر مشکل که همون پارسال داشتی...
گارانتی و تعمیر کالا
سلام وقتتون بخیر بنده یک دستگاه چایساز برای جهیزیه ام خریداری کردم و بعد از استفاده ازش متوجه شدم که دکمه روشن و خاموش کتری چایساز کار نمیکنه و فنر دکمه خرابه به مغازه دار تحویل دادم قرار شد به دفتر ن...
گارانتی
سلام یک جفت کفش برند وارداتی که شامل 6ماه گارانتی است بغیر از نمایندگی فروش محصول از یک فروشگاه کفش معتبر خریم محصول در ماه اول به مشکل اساسی خورد، به شرکت تماس گرفتم میگن چون از ما نخرید شامل گارانتی...