با سلام
بله قرارداد کاملا معتبر است مگر اینکه خاله شما ثابت کند معامله به جهت نداشتن شرایط اساسی معامله باطل بوده است و تا زمانی که حکم بطلان معامله از طرف دادگاه صادر نشده اصل بر صحت و لزوم قرارداد شما است و طبق قرارداد باید عمل بشه.
در صورتی که امضاء را انکار کند موضوع به کارشناسی ارجاع میشه و از طریق کارشناسی خط موضوع قابل اثبات است.