باسلام از طریق اداره گمرک پیگیری نمایید
از ارگان مربوطه مراجعه کنید
از ارگان مربوطه پیگیری شود
با سلام از طریق همتا پیگیری کنید
از طریق همتا پیگیری نمایید
با سایت همتا و امور مشترکین مراجعه کنید
سلام به امور مشترکین مراجعه نمایید
سوال شما حقوقی نیست
با درود به ارگان مربوطه مراجعه کنید
سوال
به سایت همتا مراجعه کنید
سلام از طریق امور مشترکین پیگیری نمایید
به امور مشترکین مراجعه کنید در صورت عدم حصول نتیجه شکایت کنید
از طریق سایت همتا اقدام نمتیید
با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید
با سلام و احترام ؛؛؛ آن دسته از مسافرانی که خارج از کشور وارد ایران میشوند میبایست بعد از ورود، حقوق و عوارض گمرکی گوشی خود را پرداخت و آن را به اصطلاح اظهار کنند، در غیر این صورت بعد از 30 روز آنتندهی گوشی آنها قطع خواهد شد و اجازه فعالیت در شبکه اپراتوری را نخواهد داشت در ادامه به نحوه ریجستر گوشی مسافری خواهیم پرداخت . بعد از ثبت، گمرک اطلاعات آن گوشی را به سامانه همتا ارسال کرده سپس همتا به صورت پیامک کد فعال سازی را برای مسافر ارسال میکند. بعد از آن مسافر میتواند دستگاه را با سیم کارت خود ثبت کند. از آنجایی که میزان پرداخت عوارض گمرکی به مدل دستگاه بستگی دارد در نتیجه میبایست مدل دستگاه به درستی وارد شود تا سامانه همتا دستگاه شما را ثبت کند. زمانی که مسافر درخواست میدهد کد فعالسازی در تأیید درخواست او ارسال میگردد.
با اطهارنامه بهش اطلاع بده و ازش بخواه، اگر انجام نداد ازش شکایت کلاهبرداری کن
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.