با سلام بر عهده مالک است
قابل بررسی است
سلام پاسخ سوال اول : هزینه های اساسی مثل تعویض بورد با موجر است پاسخ سوال دوم : خیر
خیر ،در صورت عدم ارسال اظهارنامه و دادن فرصت ده روزه حق قطع برق را نخواهد داشت.
هزینه به عهده مالک است
با ارسال اظهارنامه رسمی و مطابق قانون تملک آپارتمان ها امکان وجود دارد که خدمات مشترک گردد مضافا اینکه تعمیرات اساسی بر عهده مالک میباشد
با سلام این هزینه ها با مالک است و در صورتی که برق شما را قطع کرد می توانید طرح دعوا کنید
با درود قابل شکایت و پیگیری است
با سلام و عرض ادب هزینهی فوق با موجر میباشد و حق اقدام برای شما باز است
مدیر بدون اجازه مقام قضایی ، امکان قطع برق و تاسیسات را نخواهد داشت و شما میتوانید دادخواست اقامه نمایید
با سلام شما اقدامبه شکایت از ایشان نمایید
1 _ هزینه برد کولر با مالک است و شما می توانید بابت مطالبه هزینه آن در صورت عدم پرداخت مالک دادخواست بدهید. 2 _ شارژ ربطی به برد کولر ندارد و شما باید در هر صورت پرداخت کنید و حق ندارید از بابت هزینه ها از آن کم کنید بنابراین در صورت عدم پرداخت حق شارژ مدیریت پاساژ می تواند برق شما را قطع کند.
این هزینه با مالک هست و بدون اظهارنامه رسمی هم نمیتواند برقرار قطع کند
هزینه های اصلی با مالک است ،روند بدین صورت است که ابتدا باید اظهارنامه ارسال کند.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.