با سلام این هزینه ها با مالک است و در صورتی که برق شما را قطع کرد می توانید طرح دعوا کنید
با سلام شما اقدامبه شکایت از ایشان نمایید
با سلام بر عهده مالک است
با سلام و عرض ادب هزینهی فوق با موجر میباشد و حق اقدام برای شما باز است
با درود قابل شکایت و پیگیری است
مدیر بدون اجازه مقام قضایی ، امکان قطع برق و تاسیسات را نخواهد داشت و شما میتوانید دادخواست اقامه نمایید
با ارسال اظهارنامه رسمی و مطابق قانون تملک آپارتمان ها امکان وجود دارد که خدمات مشترک گردد مضافا اینکه تعمیرات اساسی بر عهده مالک میباشد
این هزینه با مالک هست و بدون اظهارنامه رسمی هم نمیتواند برقرار قطع کند
1 _ هزینه برد کولر با مالک است و شما می توانید بابت مطالبه هزینه آن در صورت عدم پرداخت مالک دادخواست بدهید. 2 _ شارژ ربطی به برد کولر ندارد و شما باید در هر صورت پرداخت کنید و حق ندارید از بابت هزینه ها از آن کم کنید بنابراین در صورت عدم پرداخت حق شارژ مدیریت پاساژ می تواند برق شما را قطع کند.
قابل بررسی است
هزینه به عهده مالک است
سلام پاسخ سوال اول : هزینه های اساسی مثل تعویض بورد با موجر است پاسخ سوال دوم : خیر
هزینه های اصلی با مالک است ،روند بدین صورت است که ابتدا باید اظهارنامه ارسال کند.
خیر ،در صورت عدم ارسال اظهارنامه و دادن فرصت ده روزه حق قطع برق را نخواهد داشت.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.