سلام و وقت بخیر
بنده یک لپ تاپ به قیمت 32 میلیون تومان خریداری کردم بعد از گذشت 6 روز صفحه نمایش دستگاه مشکل پیدا کرد با مراجعه به فروشنده ایشان مدعی شدن که مشکل نرم افزاری هستش. بعد از مراجعه به گارانتی ایشان هم در تشخیص اولیه گفتند که مشکل نرم افزاری هستش. اما بعداً مشخص شد مشکل نرم افزاری نیست. گارانتی اصرار به تعمیر دستگاه دارد اما بنده نمیخواهم دستگاه نو را تعمیر کنم.با مراجعه به فروشنده ایشون میگه که به من ربطی ندارد و دستگاه شما گارانتی داره.
آیا بنده میتونم از ایشون شکایت کنم به دلیل اینکه دستگاه معیوب به بنده فروختن یا خیر
سلام من دقیقا روز 5شهریور ماه گوشی خریدم 6روز بعد یعنی هنوز یه هفته هم نشده گوشی اسپیکرش خش خش داشت البته اینو از روزی که خریدم داشت اما گفتم شاید نرم افزاری باشه که خودم تست کردم نتونستم کاری انجام ب...
سلام وقت بخیر
ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم.
موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته.
بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
سلام
از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده
برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند
آیا میتوانم اجاق گاز را پس بد...
با سلام بنده چهار سال پیش یک پکیج رادیاتور به همراه رادیاتورهاش از فروشنده خریدم هر سال یکی از رادیاتورها به علت عدم کیفیت سوراخ میشه و میگفتیم میامدن تعویض می کردن چون کارت گارانتی هم دارن اکنون یکی ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.