مشاوره حقوقی رایگان - خرابی کالا پس از 6 روز

سلام و وقت بخیر بنده یک لپ تاپ به قیمت 32 میلیون تومان خریداری کردم بعد از گذشت 6 روز صفحه نمایش دستگاه مشکل پیدا کرد با مراجعه به فروشنده ایشان مدعی شدن که مشکل نرم افزاری هستش. بعد از مراجعه به گارانتی ایشان هم در تشخیص اولیه گفتند که مشکل نرم افزاری هستش. اما بعداً مشخص شد مشکل نرم افزاری نیست. گارانتی اصرار به تعمیر دستگاه دارد اما بنده نمیخواهم دستگاه نو را تعمیر کنم.با مراجعه به فروشنده ایشون میگه که به من ربطی ندارد و دستگاه شما گارانتی داره. آیا بنده میتونم از ایشون شکایت کنم به دلیل اینکه دستگاه معیوب به بنده فروختن یا خیر

پاسخ ها:


شما اگه خواستید شکایت کنید از هردو شکایت کنید یعنی از فروشنده و شرکت گارانتی

11:44:56   1401/5/1
گارانتی کالا

سوالات مرتبط

شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
ضمانت یک ساله پک جلوبندی
آیا ضمانت یکساله قید شده در برگه سربرگ دار تا آخرین روز اعتبار دارد چون من پارسال عوض کردم البته 20اسفند البته چند ماهی است که خراب است ولی چون خواب بوده نبردم و در ضمن بخاطر مشکل که همون پارسال داشتی...
گارانتی و تعمیر کالا
سلام وقتتون بخیر بنده یک دستگاه چایساز برای جهیزیه ام خریداری کردم و بعد از استفاده ازش متوجه شدم که دکمه روشن و خاموش کتری چایساز کار نمیکنه و فنر دکمه خرابه به مغازه دار تحویل دادم قرار شد به دفتر ن...
گارانتی
سلام یک جفت کفش برند وارداتی که شامل 6ماه گارانتی است بغیر از نمایندگی فروش محصول از یک فروشگاه کفش معتبر خریم محصول در ماه اول به مشکل اساسی خورد، به شرکت تماس گرفتم میگن چون از ما نخرید شامل گارانتی...