سلام و وقت بخیر
بنده یک لپ تاپ به قیمت 32 میلیون تومان خریداری کردم بعد از گذشت 6 روز صفحه نمایش دستگاه مشکل پیدا کرد با مراجعه به فروشنده ایشان مدعی شدن که مشکل نرم افزاری هستش. بعد از مراجعه به گارانتی ایشان هم در تشخیص اولیه گفتند که مشکل نرم افزاری هستش. اما بعداً مشخص شد مشکل نرم افزاری نیست. گارانتی اصرار به تعمیر دستگاه دارد اما بنده نمیخواهم دستگاه نو را تعمیر کنم.با مراجعه به فروشنده ایشون میگه که به من ربطی ندارد و دستگاه شما گارانتی داره.
آیا بنده میتونم از ایشون شکایت کنم به دلیل اینکه دستگاه معیوب به بنده فروختن یا خیر
سلام وقت بخیر
ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم.
موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته.
بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
آیا ضمانت یکساله قید شده در برگه سربرگ دار تا آخرین روز اعتبار دارد چون من پارسال عوض کردم البته 20اسفند البته چند ماهی است که خراب است ولی چون خواب بوده نبردم و در ضمن بخاطر مشکل که همون پارسال داشتی...
سلام وقتتون بخیر
بنده یک دستگاه چایساز برای جهیزیه ام خریداری کردم
و بعد از استفاده ازش متوجه شدم که دکمه روشن و خاموش کتری چایساز کار نمیکنه و فنر دکمه خرابه
به مغازه دار تحویل دادم قرار شد به دفتر ن...
سلام یک جفت کفش برند وارداتی که شامل 6ماه گارانتی است بغیر از نمایندگی فروش محصول از یک فروشگاه کفش معتبر خریم محصول در ماه اول به مشکل اساسی خورد، به شرکت تماس گرفتم میگن چون از ما نخرید شامل گارانتی...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.