با سلام و احترام، یک عدد ایرپاد از یک فروشگاه موبایل خریداری کردم ، با فروشنده شرط کردم که چون هدیه است اگر مشکل داشت طی هفته آینده مرجوع میکنم و فروشنده پذیرفت ، بعد از باز کردن متوجه شدیم که معیوب است ، زمانی که برای مرجوع کردن جنس مراجعه کردم فروشنده زیر بار نرفت. از زمان خرید جنس تا مراجعه برای عودت 4 روز گذشته بود ، همونجا به 110 زنگ زدم و اومدن اما کاری نتونستن بکنن، ایا این مسئله قابل پیگیری هست و به نتیجه ای میرسه اگر وقت بزارم و پیگیری کنم ؟ و اینکه از چه طریقی باید شکایت ثبت کنم؟کالا گارانتی نداره، از فروشنده فاکتور نگرفتم اما رسید دستگاه POS هست، پرداخت هم با کارت خالم انجام شده ، ایا من میتونم پیگیری کنم یا ایشون خودشون باید پیگیر بشن؟
من یک هفته بعد از اینکه مبل راحتی خریدم سه نفره آن جیر جیر صدا می دهد به فروشنده هم زنگ زدم می گه ما مبل را صحیح و سالم تحویل دادیم و بعد دیگه تلفنم را جواب نمیده چکار کنم...
سلام من با شاگرد موبایل فروشی از یک عمده فروش گوشی موبایل خریدم بعد گوشی را برای راه اندازی به گوشی فروشی بردیم در همان لحظه اول یک فاکتور داد بعد گوشی را خواست تنظیم کند متوجه شدیم گوشی صفحه اش شکست...
سلام وقت بخیر
بردار بنده یک عدد باتری موبایل از فروشگاه لوازم جانبی موبایل خریدند و به محض اینکه خواستن از باتری استفاده کنند باتری خراب بود
الان بردن فروشگاه ، اونا میگن ما میدیم شرکت گارانتی و تا د...
با سلام
بنده برای یک کالا از اینستاگرام 850هزار تومن پول پرداخت کردم ولی کالایی که به دستم رسیده مشکل داره و فروشنده همش امروز و فردا میکنه میگه مشکل رو حل میکنیم
میخواستم ببینم چجوری باید اقدام کنم ب...
باسلام و خسته نباشید،من دوهفته ی پیش یه گوشی سامسونگ خریدم باقیمت11و چهارصد و ده روز مهلت تست شب اول متوجه شدم سیم کارت دومش کار نمیکنه بردم پیش فروشنده گفت بزارید پیشم بمونه درستش میکنم، سه روز دستش ...
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.