مشاوره حقوقی رایگان - عدم دریافت سنوات و عدم ارسال حقوق به اداره مالیاتی

من حدود 10 سال هست که تو یه شرکت خصوصی کار میکنم
کارفرمای من هر پایان سال تسویه حساب انجام میده و روی کاغذ از ما امضا میگیره که اینجانب کلیه مازایا از قبیل پایان کار عیدی مرخصی و سنوات را از شرکت گرفتم
ولی من در این مدت 10 سال سنوات نگرفته ام
میتونین راهنمایی کنید که میشه من سنوات سال های گذشت رو بگیرم یا نه
در ضمن عواقب عدم ارسال بیمه به اداره مالیاتی چیه چون حقوق من در سامانه اداره مالیاتی از طرف کارفرما ثبت نشده

پاسخ ها :

فاطمه زارع

سرکار خانم فاطمه زارع :

استان : فارس


در صورتی که طرح دعوی کنید باید ثابت کنید این امضاء ها بر خلاف واقعیت ه


06:12:18   1400/9/16

موافق (0) مخالف (0)


عدم دریافت سنوات عدم ارسال حقوق به اداره مالیاتی

سوالات مرتبط

عدم دریافت سنوات و عدم ارسال حقوق به اداره مالیاتی
من حدود 10 سال هست که تو یه شرکت خصوصی کار میکنم کارفرمای من هر پایان سال تسویه حساب انجام میده و روی کاغذ از ما امضا میگیره که اینجانب کلیه مازایا از قبیل پایان کار عیدی مرخصی و سنوات را از شرکت گرف...
حق مزد 24 ساعت کار 48 ساعت استراحت
اینجانب حدود10 سال حق مزد 24 48 تم و سنوات کاریم رو نگرفتم چه طور میتونم بگیرم سپاسگزارم...
عدم دریافت سنوات 2 سال کارمندی در یک شرکت و عیدی و پاداش
سلام و وقت بخیر، من به مدت 2 سال (از ابتدای تیر 97 تا ابتدای تیر 99) کارمند یک شرکت نرم‌افزاری به صورت تمام وقت بودم. درباره شرکت، 1.5 سال ابتدایی ثبت نشده بود و نیم سال آخر ثبت رسمی شد. من کارمن...
عدم پرداخت سنوات به کارمند رسمی
پدر من حدودا 17-18 سال سابقه بیمه در یک سازمان دولتی در هرمزگان رو دارند که سال 79 زمان تسویه حساب ایشون سنواتشون رو دریافت نکردن و مسئول مالی اون زمان بهشون گفتن اصلا مبلغ قابل توجهی نیست که پرداختش ...
عدم دریافت سنوات و عدم ارسال حقوق به اداره مالیاتی
من حدود 10 سال هست که تو یه شرکت خصوصی کار میکنم کارفرمای من هر پایان سال تسویه حساب انجام میده و روی کاغذ از ما امضا میگیره که اینجانب کلیه مازایا از قبیل پایان کار عیدی مرخصی و سنوات را از شرکت گرف...