من حدود 10 سال هست که تو یه شرکت خصوصی کار میکنم
کارفرمای من هر پایان سال تسویه حساب انجام میده و روی کاغذ از ما امضا میگیره که اینجانب کلیه مازایا از قبیل پایان کار عیدی مرخصی و سنوات را از شرکت گرفتم
ولی من در این مدت 10 سال سنوات نگرفته ام
میتونین راهنمایی کنید که میشه من سنوات سال های گذشت رو بگیرم یا نه
در ضمن عواقب عدم ارسال بیمه به اداره مالیاتی چیه چون حقوق من در سامانه اداره مالیاتی از طرف کارفرما ثبت نشده
در صورتی که طرح دعوی کنید باید ثابت کنید این امضاء ها بر خلاف واقعیت ه
06:12:18 1400/9/16
با سلام
می بایست ادعای خود را ثابت نمایید
20:56:37 1400/9/18
عدم دریافت سنوات عدم ارسال حقوق به اداره مالیاتی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.