مشاوره حقوقی رایگان - عدم پرداخت سنوات به کارمند رسمی

پدر من حدودا 17-18 سال سابقه بیمه در یک سازمان دولتی در هرمزگان رو دارند که سال 79 زمان تسویه حساب ایشون سنواتشون رو دریافت نکردن و مسئول مالی اون زمان بهشون گفتن اصلا مبلغ قابل توجهی نیست که پرداختش کنیم. در صورتیکه حقوق دریافتی ایشون در آن زمان بالا بوده. میخواستم بپرسم امکانش هست با شکایت برای دریافت سنوات اقدام کرد و با احتساب نرخ تورم روز نسبت به اون سال بشه سنوات ایشون رو گرفت از سازمان ؟

پاسخ ها:


سلام بله

21:43:38   1402/4/27
عدم دریافت سنوات سنوات

سوالات مرتبط

عدم دریافت سنوات و عدم ارسال حقوق به اداره مالیاتی
من حدود 10 سال هست که تو یه شرکت خصوصی کار میکنم کارفرمای من هر پایان سال تسویه حساب انجام میده و روی کاغذ از ما امضا میگیره که اینجانب کلیه مازایا از قبیل پایان کار عیدی مرخصی و سنوات را از شرکت گرف...
حق مزد 24 ساعت کار 48 ساعت استراحت
اینجانب حدود10 سال حق مزد 24 48 تم و سنوات کاریم رو نگرفتم چه طور میتونم بگیرم سپاسگزارم...
عدم دریافت سنوات 2 سال کارمندی در یک شرکت و عیدی و پاداش
سلام و وقت بخیر، من به مدت 2 سال (از ابتدای تیر 97 تا ابتدای تیر 99) کارمند یک شرکت نرم‌افزاری به صورت تمام وقت بودم. درباره شرکت، 1.5 سال ابتدایی ثبت نشده بود و نیم سال آخر ثبت رسمی شد. من کارمن...
سنوات کارگری
مطابق بخشنامه رسمی صادره از سوی هولدینگ مربوطه به شرکتهای زیر مجموعه خود شرکت ما موظف به پرداخت سه ماه حقوق و مزایا در سال بعنوان سنوات سالانه بود که با اعلام ورشکستگی و با وجود به قوت خود باقی ماندن ...
حقوقی
همسرم هنوز بازنشست نشده و به خاطر بدهی مالی طلبکار درخواست توقیف سنواتش را داده. آیا من میتوانم به دلیل طلب مهریه اقدام توقیف سنوات همسرم را بعد از حکم قبلی بدهم حکم توقیف اولی در اولویت است یا مهریه ...