7-آقای (الف) پدر خانم xدرتابستان سال 85 به استناد یک نوشته عادی دادخواستی به طرفیت آقای(ب) به خواسته صدور حکم مبنی بر احراز رابطه زوجیت پرداخت مهر می کند.عریضه نویس ادگستری در ردیف خواسته دادخواست آورده است « تقاضای رسیدگی و صدور حکم بر احراز و اثبات رابط زوجیت به سه میلیون و یکصد ریال و محکومیت خواند به پرداخت مهرالمثل » پس از ارجاع دادخواست به شعبه 27 ،ریاست دادگاه دستور می دهد « دفتر دادخواست ثبت ،وقت رسیدگی تعیین و طرفین جهت رسیدگی دعوت شوند » دفتر نیز تاریخ 85/7/30 را به عنوان وقت رسدگی تعیین و نسخه ثانی دادخواست ضمیمه اخطاری جهت ابلاغ ارسال می شود.مامور ابلاغ جهت ابلاغ اخطاری یه آدرس مندرج در دادخواست (اراک.خ امام خمینی-کوچه رضوان-پلاک..) مراجعه که هیچ کس در منزل حضور نداشته لذا محل کار برادر آقای ب(اراک.خ ملک،فروشگاه کتاب) مراجع و اخطاریه و ضمایم را به برادر آقای ب ابلاغ می کند.در وقت رسیدگی آقایب حاضر نمی شود و دادگاه نیز با استناد به نوشته عادی مستند دعوا حکم به احراز و اثبات رابطه زوجیت صادر می نماید ولیکن در خصوص مطالب مهریه تصمیم خاصی اتخاذ نمی کند.
دادنامه موصوف در تاریخ 85/8/14 توسط مامور ابلاغ به شخص آقای ب ابلاغ می شود ولیکن تا به امروز 85/10/24 از تقدیم هرگونه اعتراضی امتناع نموده است.
حال با در نظر گرفتن مطالب پیش گفته به پاسخ به سوالات زیر مد نظر است:
اولا) اگر قار بود شما دادخواست تنظیم بنمایید در ردیف خواسته دادخواست ،خواسته خواهان را چگونه عنوان می کردید؟
ثانیا) چنانچه آقای ب در تاریخ 85/8/1 به شما اعطا وکالت می کرد جهت احقاق حقوق موکل طی لایحه ای چه مطالبی را ب دادگا اعلام می نمودید؟
ثالثا) چنانچه آقای ب در تاریخ 85/10/24 به دفتر وکالت شما مراجه می کرد شما جت احقاق حقوق موکل چه شیوه ای را انتخاب می کردید؟
رابعا) بهنوان وکیل خواهان در خصوص عدم اتخاذ تصمیم راجع به مهر المثل کدام طریق از طرق شکایت از آراء را انتخاب می کردید.توضیح دهید؟
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.