مشاوره حقوقی رایگان - ایا شخص دیگری میتوان در جلسه اداره کار به جای فرد شاکی حضور یابد؟

سلام من و خواهرم در یک شرکت با هم مشغول کار بودیم و حالا به دلیل قطع همکاری در اداره کار اقدام به شکایت برای دریافت حق و حقوق خود کرده ایم و تمام اسناد و مشخصات خود را در سایت اداره کار بارگذاری کردیم و برایمان در تاریخی جلسه اول گذاشته اند .. میخواستم بدونم با توجه به مشغله بنده راهی هست که خواهرم به وکالت از بنده از طرف هر دو در جلسه حضور یابد یا حضور بنده الزامی میباشد.. ممنون

پاسخ ها:


سلام باید در جلسه اداره کار یا خود شما حاضر بشوید یا وکیل دادگستری معرفی نمایید

11:09:46   1400/8/7

شخصا با توسط وکیل حاضر شوید

13:10:26   1400/8/7

با سلام شخص دیگر باید وکالت رسمی از شما داشته باشد یا وکیل دادگستری باشد.

13:50:01   1400/8/7

با سلام باید در جلسه اداره کار یا خود یا وکیل حتضر شود

17:41:28   1400/8/7

در جلسه اداره کار حاضر و دفاع مناسبی را ارائه نماید

05:13:43   1400/8/8

شخصا یا توسط وکیل حاضر شوید

06:07:28   1400/8/8

با سلام باید توسط وکیل دادگستری پیگیری کند.

06:59:24   1400/8/8

شخصا باید حضور داشته باشید و یا وکیل دادگستری و یا نماینده از طرف شما با داشتن وکالت کاری محضری در این خصوص

09:29:13   1403/5/8
حضور شخص دیگر به جای خواهان در جلسه رسیدگی

سوالات مرتبط

ایا شخص دیگری میتوان در جلسه اداره کار به جای فرد شاکی حضور یابد؟
سلام من و خواهرم در یک شرکت با هم مشغول کار بودیم و حالا به دلیل قطع همکاری در اداره کار اقدام به شکایت برای دریافت حق و حقوق خود کرده ایم و تمام اسناد و مشخصات خود را در سایت اداره کار بارگذاری کردیم...