نیاز به ارسال کد برای همسرتان نیست
با سلام خیر نیازی به کد ندارد میتوانید با بنده تماس بگیرید بررسی نمایم
سلام نیاز به بررسی جزئیات است اگر شما وکالت در طلاق داشته باشید برای اقامه دادخواست طلاق توافقی توسط وکیل دادگستری ، نیاز به اخذ کد از زوج نیست بلکه باید با اخذ کد از زوجه دادخواست طلاق توافقی ثبت گردد و
چنانچه شما وکالت در طلاق داشته باشید برای اقامه دادخواست طلاق توافقی توسط وکیل دادگستری ، نیاز به اخذ کد از زوج نیست
درخواست طلاق یک طرفه با استفاده وکالت طلاق بدید
وکیل مذکور اشتباه کرده و اصولاً نیاز به اخذ وکالت از زوج نیست فلذا پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق موضوع مشاوره تلفنی داشته باشید
اگر وکالت در طلاق بهصورت رسمی و بلاعزل تنظیم شده باشد، صرف پشیمانی همسر مانع استفاده از آن نیست؛ موضوع کد معمولاً مربوط به سامانه ثنا یا احراز است و در برخی موارد با پیگیری از دفترخانه یا تنظیم وکالت کاملتر قابل رفع است.
سلام و عرض ادب خدمت شما
باید با دادخواستی مهریه را دوباره مطالبه کرد چراکه شرط بخشش مهریه وکالتنامه بوده البته لازم به ذکر است که این مورد بسیار سخت و پیجیده هست
اگر وکالتنامه یا شروط ضمن عقد به گونهای تنظیم شده باشد که نیاز به حضور یا رضایت شوهر نباشد، مراحل قانونی طی خواهد شد.
پشیمانی همسرتان حق طلاق قانونی شما را از بین نمیبرد اما برای رفع موانع ثبت دادخواست بدون نیاز به همکاری ایشان حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
وکیل کد را برای شما بفرستد. مگر وکالت در طلاق ندارید.
وکالتنامه را نام شما رو به عنوان نماینده موکل که روج عست بیاورد.
مراحل اخذ وکالت در سیستم اشتباه است.
باسلام چنین چیزی نیست سریعا وکیلتان را عوص کنید وکیل حاذق بگیرید
سلام کد نیاز نیست برا همسرتون ارسال بشه
وقتی وکالت در طلاق داده دیگر نیازی به کد فرستادن به شوهر نیست و در همه مراحل بدون حضور شوهر انجام می شود