شکایت مزاحمت طرح نمایید
سلام اصل بر برائت است و شاکی باید با ارائه دلایل و مستندات خود را اثبات نماید
با سلام
اگر تحت همین عنوان از شما شکایت کردند می توانید شکایت متقابل تهمت و افترا نماید
ادعا یا شکایت نیاز به ادله دارد والا اصل برائت است
باسلام خیر مگر اماره ودلیل داشته باشند
سلام و درود بدون مدرک چیزی ثابت نمیشه گم کردن هم تهمت محسوب نمیشود
با سلام
هر ادعایی دلیل محسوب نمی شود ، لذا جهت اثبات ادعای خویش ( شاکی ) ، می بایست دلایل و مستندات محکمه پسند ارایه دهد .
ادعای آنها پس از گذشت ۲.۵ سال، بدون هیچ مدرکی و صرفاً به دلیل صاحبخانه بودن شما، هیچ ارزش قانونی ندارد و قاضی بر اساس حدس و گمان یا داشتن کلید، حکم صادر نمیکند. طبق قانون، بار اثبات جرم بر عهده شاکی است و آنها باید دلیل محکمهپسندی (مانند فیلم یا شاهد) ارائه دهند که انجام این کار پس از این همه سال عملاً غیرممکن است. این اقدامات و پرسوجو از همسایهها بیشتر جنبه فشار روانی دارد و اگر باعث آبروریزی شده، شما میتوانید تحت عنوان «افترا» و «اعاده حیثیت» از آنها شکایت کنید؛ بنابراین تا زمانی که ابلاغیه رسمی از دادسرا نیامده، هیچ نیازی به پاسخگویی ندارید و جای نگرانی نیست.
بهرحال اگر ادعایی دارند باید در دادگاه مطرح واثبات کنند،شما میتوانید به اتهام افترا وتوهین پیگیری کنید