دوست عزیز، خودداری از پرداخت باقیمانده مبلغ با وجود شرط فسخ میتواند معامله شما را به خطر بیندازد و برای ارسال اظهارنامه قانونی و تحویل ملک حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
سلام شما ابتدا اظهارنامه دقیق تنظیم و برای فروشنده ارسال نمایید شما میبایست دادخواست الزام به تسلیم مورد معامله را مطرح نمایید
با توجه به اینکه در قرارداد مبایعه نامه شرط وجه التزام پیش بینی شده است با شرایطی خاص امکان درخواست مطالبه خسارت وجه التزام تاخیر در انجام تعهدات قراردادی وجود خواهد داشت
شما بلافاصله اظهارنامه برای فروشنده ارسال نمایید و درخواست تسلیم مورد معامله را در مقابل پرداخت باقیمانده ثمن معامله را نمایید
در مورد امکان فسخ و یا عدم امکان فسخ قرارداد نیاز به بررسی مفاد قرارداد است
وجه التزام قراردادی مطابق ماده ۲۳۰ قانون مدنی متصور است، لذا ابتدا نیاز به ارسال اظهارنامه و مطالبه ست
نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید
اول اظهارنامه دوم دادخواست صدور حکم تخلیه و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری سوم دادخواست مطالبه وجه التزام
خیر، شما نمیتوانید به صورت یکطرفه و از روی تشخیص خودتان، پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان را به بهانه تحویل ندادن ملک متوقف کنید. در حقوق ایران، اصل بر این است که هر دو طرف باید به تعهدات خود عمل کنند مگر اینکه توافق دیگری داشته باشند یا دادگاه حکمی صادر کند.
با سلام، ابتدا اظهارنامه ای ارسال کنید و اعلام کنید که مبلغ آماده پرداخت هست و تقاصای اعلام شماره حساب از فروشنده کنید تا معامله شما با خطر فسخ مواجه نشود, سپس دادخواست تسلیم و تحویل مبیع و وجه التزام اگر در قرارداد پیش بینی شده را مطرح نمایید.