سلام به عنوان ایجاد مزاحمت میتوانید طرح دعوا کنید
سلام شما به پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید و صورتجلسه نمایید و سپس شکایت نمایید
شکایت مزاحمت متصور است از طریق ۱۱۰
تحت عنوان مزاحمت میتوانید دعوی مطرح کنید
سلام شکایت مطرح کنید
وظیفه مدیر ساختمان است که آنها را شناسایی کند، استشهاد محلی تهیه کند و زنگ بزند به ۱۱۰ و تامین دلیل کند و نهایتا شکایت کند
صورتجلسه کلانتری را بگیرید و شکایت کنید
با سلام ، به جرممزاحمت و در صورت فحاشی و تهدید با این عناوین نیز شکایت مطرح نمایید.