درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازیابی پیام در روبیکا

سلام ایا دونفر درروبیکا به همدیگه پیام دادن وبعد از هردوطرف پیام هاروپاک کردن ایاقابل بازیابی هست چطوری میشه برگردوند؟ راه حلش چیه؟

پاسخ ها

بله همگی در سوابق امر موجود است و قابل بازیابی و دریافت مجدد

با دستور مقام قضایی امکان بازیابی پیامها وجود دارد 

سلام‌  با دستور مراجع قضایی  بله امکان دارد 

با سلام

به نظر با دستور قضایی امکان پیگیری موضوع وجود دارد.

مگر با دستور قضایی

سلام و عرض ادب خدمت شما 

در صورت استعلام دادگاه تا شش ماه قابل بازیابی هست 

با دستو مقام قضایی امکان دارد 

اگر به‌صراحت و با امضای شما نوشته شده باشد که هیچ حق و ادعایی نسبت به هوایی ندارید

اگر پشت‌بام در سند/قرارداد صراحتاً متعلق به واحد بالایی یا شخص دیگری شده باشد

اگر شما هنگام خرید از این موضوع آگاه بوده‌اید

با دستور قضایی امکان پذیر است 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص