درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ملک

با سلام بنده ملکی رو مهرماه 1404 فروختم و خریدار و املاکی توی مبایعه نامه تاریخ نصب کنتور اختصاصی و تاییده اسانسور رو به اریبهشت نوشتن‌ و برای هر روز دیر کرد روزی یک میلیون تومان نوستن و.الان بنده چه کاری باید کنم‌در صورتی ک خریدلر از همون موقع ساکن شده توی اپارتمان و از برق مشترک و اسانسور استفاده میکنن و سارنده هم میگه بخاطر شرایط جنگی یکم دیرتر میشه این مشکل حل بشه بنده چ باید بکنم

پاسخ ها

کارشناسی باید صورت گیرد 

سلام قرارداد به امضای شما به عنوان فروشنده رسیده است فلذا شما قادر نیستید بر خلاف قرارداد، از خریدار مطالبه‌گری داشته باشید.

بزرگوار، با توجه به درج خسارت دیرکرد در قرارداد، برای بررسی امکان استناد به فورس‌ماژور و نحوه تعدیل این خسارت با توجه به استفاده فعلی خریدار، حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

سلام نیاز به بررسی مفاد قرارداد است  

مطالبه خسارت وجه التزام فقط با شرایطی خاص امکان دارد 

نیاز به کارشناسی دارد 

میتوانید الزام ایشان به انجام تعهد را بخواهید ومطالبه دیر کرد کنید

نیاز به تنظیم مفاد قرارداد دارد

هریک از نیروهای منصوبه انشعاب مجزا اخذ نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص