درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - لایحه

سلام برای در خواست نفقه معوقه می خواهم لایحه به دادگاه بدهم کجا باید مراجعه کنم و چگونه به پرونده برسانم که به دست قاضی پرونده برسد و ایا اگر لایحه در پرونده بگذارم لازم است خودم در دادگاه شرکت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

دادخواست باید تنظیم شود و از طریق دفاتر خدمات قضایی ارسال شود

سلام به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضاییِ محل سکونت خویش مراجعه بفرمائید.

با سلام

جهت ثبت لایحه به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

با سلام

از شرح سوال این گونه برمی‌آید که دادخواست سابقا طرح و ارسال شده و اکنون می‌خواهید لایحه ارسال کنید، برای ارسال لایحه از سمت خود، می‌بایست به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید.

حضور و شرکت شما در جلسات دادرسی برای پیگیری پرونده در صورت اخطار دادگاه به لزوم حضور شما الزامی و درغیر اینصورت الزامی نبوده و لایحه مکفی است. لکن مطمئنا تأثیر حضور و دفاع در برابر ادعاهای خوانده کمک شایانی به پیش‌برد و موفقیت در پرنده خواهد کرد.

در صورت عدم امکان حضور می‌بایست از وکیل دادگستری کمک بگیرید.

به دفاتر خدمات قضایی محل مراجعه کنید .

سلام شما باید در دفتر خدمات قضایی لایحه برای شعبه ارسال نمایید  بله در مهلت مقرر در جلسه دادرسی حاضر شوید 

بهتر است در جلسه حاضر شوید،ازطریق دفاتر خدمات قضایی میتوانید لایحه بدهید

نیاز به تنظیم دادخواست دارید 

با سلام، باید دادخواست مطالبه نفقه ایام گذشته را از طریق دفتر خدمات قضایی ثبت کنید تا مسیر قانونی را طی کند و جلسه رسیدگی تشکیل شود.

با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی دادخواست خود را ثبت نمایید 

بزرگوار، ثبت لایحه از طریق دفاتر خدمات قضایی انجام می‌شود اما صرفاً ارسال آن همیشه تکلیف حضور در جلسه را از شما ساقط نمی‌کند، لذا برای تنظیم صحیح متن و پیشبرد پرونده حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص