خیر، مدیر ساختمان معمولاً حق ندارد خودسرانه مستأجر را بیرون کند یا با استشهادیه و تهدید، حجاب یا محدودیت رفتوآمد را بهعنوان الزام قطعی تحمیل کند.اگر تخلفی هست باید قانونی و از مسیر درست پیگیری شود.
خیر این موارد ارتباطی با وظایف قانونی مدیر ساختمان ندارد و به عنوان مزاحمت یا ممانعت از حق می توان شکایت نمود
بستکی به مصوبه مجمع عمومی مجتمع دارد
نه حق چنین کاری را ندارند و تخلیه واحد صرفا در موارد مصرح قانونی صادر میشود آنهم در چارچوب قوانین و به خواست خود موجر. مدیر ساختمان و اهالی و سایر مالکین نمی توانند حکم و دستور تخلیه بگیرند ولو استشهاد هم پر کنند
با سلام، مدیر ساختمان حق اعمال قوانین را ندارد، چنین رفتاری مصداق بارز مزاحمت می باشد.
خیر اجازه چنین کاری را ندارند. میتوانید با ارسال اظهارنامه به ایشان هشدار دهید رفتارهای غیرقانونی خود را متوقف کند