اگر شخصی بر اثر بیاحتیاطی به درب یا ریل پارکینگ خسارت وارد کند، مسئول جبران هزینه تعمیر و خسارت است و میتوانید از طریق شورای حل اختلاف یا دادگاه مطالبه خسارت کنید.
برای اثبات موضوع، شهادت ساکنین یا شاهدین، عکس از خسارت، پیامها، اقرار شخص یا حتی نظر کارشناس میتواند به عنوان دلیل استفاده شود و نبود دوربین مانع اثبات نیست.
ابتدا باید کارشناسی شود که آیا کسی مقصر بوده یا نقص فنی به چه علت رخ داده
سپس بر اساس نظر کارشناس دادخواست مطالبه خسارت علیه شخص مقصر مطرح نمایید
سلام. تامین دلیل بگیرید وشهودتان هرچه به عینه دیده باشند بازگو میشود وبرا تعیین خسارت هم موصوع کارشناسی میشود
با سلام
هر کسی که مدعی حقی باشد باید جهت اثبات ادعای خود دلیل داشته باشد و دادگاه به صرف ادعا توجه نمی کند.
سلام باید دادخواست مطالبه خسارت با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری مطرح نمایید باید با معرفی شهود دعوا را اثبات نمایید
شخصی که باعث صدمه شده باید هزینه تعمیر یا تعویض خسارت را جبران کند
نیاز به ادله ست
باید شاهد باشد
با دو شاهد عادل و فیلم دوربین همسایگان می توانید شکایت کنید در غیر این صورت اثبات مشکل است