درخواست اقساط نمایید
سلام اگر واقعاً توان پرداخت مبلغ جریمه را ندارید میتوانید به دادگاه دادخواست اعسار بدهید اعسار یعنی اعلام میکنید که توان مالی برای پرداخت یکجای جریمه ندارید نتیجه ممکن است یکی از اینها باشد جریمه قسطبندی شود مهلت پرداخت داده شود در برخی موارد شرایط پرداخت سبکتر شود برای اعسار معمولاً باید دادخواست اعسار ثبت کنید ۲ نفر شاهد معرفی کنید که وضعیت مالی شما را تأیید کنند مدارکی مثل فیش حقوقی، اجارهنامه یا مدارک مالی ارائه دهید اعتراض به رأی تجدیدنظرخواهی اگر رأی قطعی نشده باشد، میتوانید در مهلت قانونی (معمولاً ۲۰ روز بعد از ابلاغ) درخواست تجدیدنظر بدهید تا پرونده دوباره بررسی شود و شاید جریمه کمتر شود درخواست تخفیف مجازات حتی اگر رأی قطعی شده باشد، میتوانید از طریق دادگاه صادرکننده حکم یا اجرای احکام درخواست تخفیف یا مساعدت کنید (گاهی با توجه به شرایط مالی یا نداشتن سابقه
جریمه کم نخواهد شد ولی ممکن است قسط بندی شود
سلام شما می توانید دادخواست اعسار از محکوم به را مطرح نمایید و در صورت قبول اعسار ، پرداخت مبلغ محکوم به اقساط خواهد شد
درود: اعراض از مال (انصراف از مالکیت) تأثیری در جریمهی صادره بابت حمل سوخت قاچاق ندارد؛ جریمه یک مجازات شخصی و مستقل از مال است و شما همچنان مسئولیت کیفری و پرداخت جزای نقدی را دارید. تنها راه کاهش تخفیف، پرداخت بهموقع یا درخواست اعسار از پرداخت جزای نقدی نزد قاضی اجرای احکام است. خودرو هم پس از پرداخت جریمه یا اخذ تعهد ممکن است ترخیص شود.
در صورت درخو است اعسار و پذیرش آن ؛می توانیداقساطی پرداخت نمایید .
دعوای اعسار اقامه نمایید
در برخی موارد امکان اعتراض به میزان جزای نقدی یا درخواست تقسیط و تخفیف با استناد به وضعیت مالی و اوضاع پرونده وجود دارد؛ اما نتیجه وابسته به نظر دادگاه و نوع اتهام است.
بزرگوار، امکان اعتراض به حکم و درخواست تقسیط جریمه برای رفع توقیف خودرو وجود دارد که برای بررسی دقیق راههای قانونی کاهش جریمه حتماً باید با وکلای سایت مشورت کنید.
اگر رای قطعی نباشه امکان اعتراض وجود دارد
بله میتوانید اعتراض بزنید
خیر اعراض باعث بخشش جریمه نمی شود از دادگاه درخواست تقسیط جریمه بدهید