سلام و احترام
شورا برای سازش است و منتظر دادگاه باشید و حتما در جلسه دادگاه حاضر شوید و همان جا مدارک خود را ارائه کنید پیامک ها، رسید پرداخت نفقه، شهود، مدارک حضور همسرتان در منزل و هر دلیلی که نشان دهد نفقه پرداخت شده یا ایشان در منزل بوده همراه ببرید
شما میتوانید مستندات خود را در شعبه ارایه دهید و در حال حاضر پرونده شما در شعبه سازشی شورای حل اختلاف است
با سلام
پرونده نفقه در دادگاه صلح رسیدگی می شود و اگر زوجه در منزل زوج باشد معمولاً نفقه تعلق نمی گیرد.
بزرگوار، این جلسه برای صلح و سازش است و عدم ارائه درست مستندات حضور همسر در منزل میتواند به ضرر شما تمام شود، پس برای دفاع اصولی حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
سلام خیر صلاحیت شورای حل اختلاف فقط برای صلح و سازش است و شورای حق رسیدگی ماهوی را نخواهد داشت
شما باید دلایل خود را به دادگاه خانواده ارائه نمایید
مدارک به کارشناس نفقه و شعبه رسیدگی کننده ارایه و دفاع نمایید