درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فحش دادن

با عرض درود محضر اساتید گرامی فردی بسیار بی ادب در قالب پیامک به بنده فحاشی کردن، گفتن: حرام زاده و تخم پدر خودت نیستی اگه شکایت کنم چه حکمی بهش میدن؟

پاسخ ها

شکایت مطابق ادله متصور است

کاربر محترم، به کار بردن این الفاظ می‌تواند مجازات سنگین قذف یا توهین را در پی داشته باشد که برای پیگیری قانونی و اثبات آن در دادگاه حتماً باید با وکلای سایت مشورت کنید.

سلام و احترام. این الفاظ معمولا توهین محسوب می شود و نه قذف، مگر این که شرایط خاص قذف نسبت به شخص مشخص احراز شود. با شکایت شما و ارائه پیامک ها، در صورت اثبات، مرتکب به جزای نقدی درجه شش محکوم می شود

 با سلام اگر شما شکایت کنید جزای نقدی مادر شما شکایت کند شلاق آن هم تحت شرایطی 

توهین است مجازات آن جزای نقدی است قابل تخفیف و تعلیق نیز است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص